فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:استکبارستیزی از مولفه‌های اصلی انقلاب اسلامی است

کدخبر۴۶۸۷۱

البرز گلستان /سردار علی ملک شاهکوهی در نشست رسانه ای با موضوع بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ اظهارکرد:  بصیرت ملت ایران در طول ۴۰ سال با کارنامه درخشان آنها متجلی است، و باید آنقدر تمرین کنیم تا خط سیری که رهبری مشخص کرده را تشخیص داده و بتوانیم در آن را حرکت کنیم.

ملک شاهکوهی در خصوص استکبار اظهار کرد: ریشه استکبارجهانی آمریکایی‌ها نیستند بلکه یهود است زیرا آنها معتقد هستند تمام موجودات برای رفاه یهود آفریده شده و غیر از آن باید از سر راه برداشته شود اما اسلام می گوید همه با هم برابرند و این امر نقطه مقابل آنها است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یعنی استکبارستیزی و دفاع از مظلوم، توضیح داد: یکی از بزرگترین آرمان های انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و امروز نباید حزب و گرایش سیاسی افراد را ملاک سنجش قرار داد بلکه باید ببینیم فرد تا چه حد دغدغه مبارزه با استکبار را دارد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه حق و باطل با همدیگر جمع نمی شود، تصریح کرد: ما با انقلاب در مقابل تمام دنیا ایستاده ایم تا آزاد شویم و از زیر بار سلطه رهایی یابیم.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: انقلاب غیرت ما را برگرداند و در این ۴۰ سال هم دولتی به ما کمک نکرده و هر دستی که جلو آمد به خاطر این بود که از پشت به ما خنجر بزند که نمونه آن را در برجام دیدیم.

وی با اشاره نفوذ دشمن افزود: در هر نقطه ای که ضعیف شدیم رخنه ایجاد شده و دشمن توانست خود را تقویت کند.

ملک شاهکوهی در پایان تأکید کرد که رسانه‌ها باید از حالت پدافندی خارج و حالت تهاجمی به خود بگیرند تا بتوانند در برابر جریان نفوذ بایستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹ ب.ظ

دیدگاه