سرهنگ نصیری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان خبرداد:رویکرد فرهنگی پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال/ تاکید بر پرهیز از اقدامات مخاطره آمیز توسط نوجوانان و جوانان

کدخبر:۴۹۵۶۹
رویکرد فرهنگی پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال/ تاکید بر پرهیز از اقدامات مخاطره آمیز توسط نوجوانان و جوانان

البرز گلستان/سرهنگ “علی رضا نصیری رضی” در گفت ‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به در پیش بودن چهرشنبه آخر سال، اظهار داشت: رویکرد پلیس به موضوع چهارشنبه آخرسال، رویکردی اجتماعی بوده و در کنار اقدامات انتظامی، برنامه های هدفمندی در حوزه فرهنگ سازی و آگاهسازی خانواده ها در دستور کار ناجا قرار دارد.

این مقام انتظامی گفت: اقدامات پلیس در راستای ارائه آموزش های لازم به شهروندان و خانواده ها از طریق رسانه ها، نشریات، صدا و سیما و فضای مجازی، نقش بسزایی در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در سنوات گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از قربانیان و مجروحان حوادث چهارشنبه آخر سال در سال های گذشته، کودکان و نوجوانان بوده اند، افزود: والدین نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان بر اثر لحظه ای غفلت، حادثه ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود و اعضای خانواده تلخ کنند.

سرهنگ نصیری رضی خاطرنشان کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با هنجارشکنی و انجام رفتارهای پرخطر در جامعه مخالف بوده و قاطعانه با آن برخورد می کند.

وی افزود: افرادی که در این شب موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند تا روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در اختیار مراجع قانونی می باشند ضمن اینکه چنانچه افرادی با اتومبیل اقدام به حمل و یا توزیع مواد محترقه نمایند، علاوه بر دستگیری راننده، خودرو آنان تا تاریخ ۱۵ فروردین توقیف خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه هرگونه تجمعی می تواند زمینه انتشار گسترده ویروس کرونا را فراهم آورد، گفت: در این ایام که کادر درمان درگیر مبارزه تمام عیار با ویروس منحوس کرونا هستند، ماندن در منزل و پرهیز از تجمعات مخاطره آمیز در چهارشنبه آخر سال، مانع از شیوع گسترده این بیماری خطرناک شده و به نوعی تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه سلامت و کمک به آنان می باشد/ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸ ب.ظ

دیدگاه