سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس :علت شروع جنگ تحمیلی خاموش کردن راه انقلاب اسلامی بود/ از صبوری مردم غیور گرگان در اتفاق اخیرتقدیر می شود

کدخبر:۷۲۸۷۳

البرزگلستان/ به مناسبت چهل و جهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس نشست خبری سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به همراه سرهنگ رحمانی معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد هفته دفاع مقدس  و سرگرد صادقی مدیر روابط عمومی با حضور اصحاب رسانه استان در سالن بصیرت برگزارشد.

سردار ملک شاهکویی ضمن قدر دانی از اصحاب رسانه بواسطه حمایت از نظام و همکاری در مقابله با رسانه های دشمن گفت ؛علت شروع جنگ تحمیلی خاموش کردن راه انقلاب اسلامی بود و همین جنگ موجب جوش و خروش روحیه انقلابیگری جوانان شد.

وی افزود:امروز به نقطه اوج شکوفایی رسیدیم که در جهان حرفی برای گفتن داریم

سردار ملک شاهکوهی در ادامه گفت : امروز رژیم اسرائیل برای حفاظت از خود دور خود را حصار کشیدن امروز بعد از ۴۴ سال صدام و رجوی و کارتر و ریگان کجا هستند ۸ سال دفاع مقدس مظهر حماسه و ایثار و از خود گذشتگی و مظهر ایستادگی و صبر و مظهر تدبیر و همت شخص امام است.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود:تاریخ نمی تواند جنایات حزب بعث در جنایات خوزستان را  بنویسید و آماده بودن کشور ما را به ۵ کشور تقسیم کنند ولی تدبیر و همت امام نگذاشت.

وی گفت:شعار ما ،ما متحد هستیم می باشد این درخت تنومند را دشمنان هرگز نمی توانید کاری بکند امروز آمریکا ضربه ای که از این گروه‌ها خورد از کسی نخورد.

سردار ملک شاهکوهی سپس بیان کرد:امروز جمهوری اسلامی مقتدر تر از سال ۱۴۰۱ هست و ما متحد هستیم حتی از سال‌های قبل اتحاد ملت ایران شکستنی نیست.

 

وی افزود:امسال ۳۵۲۱ برنامه برای این هفته در راستای فرهنگی ،عمرانی جهاد تبین و خدمت و بزرگذاشت ها می باشدکه ۳۷۷ برنامه شاخص پیش بینی شده است که دیدار پیشکسوتان با مقام معظم رهبری بصورت ویدئو کنفر انس می باشد و رژه اقتدار نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در گرگان برگزار می شود و اعزام یک گردان عشایر به تهران و اجماع جوانان نقش آفرین در ۵ مهر در استان برگزار می شود.۲۶۲ پرژه محرومیت زدایی در این هفته برگزار می شود.

وی گفت : رزمایش دیدار با خانواده های شهدا و ویزیت رایگان در ۲۰ منطقه و همایش  رزمندگان و بازماندگان و یادواره شهدا بصورت محله محور انجام می شود.

سردار ملک شاهکوهی افزود:در مورد اتفاق گرگان ملاک تمام موضوعات همان اطلاعیه وزارت دفاع بوده و حضور به موقع امداد و نجات و نیروهای نطامی و انتظامی و آتش نشانی آمدند پای کار بودندو موضوع مهم صبوری مردم گرگان می باشد و حادثه دیروز حادثه دشمن نبود و مربوط به سیستم دفاعی بوده و تلفاتی نداشتیم و خسارات مردم پرداخت می شود .

وی گفت :امکان دارد اطراف شهر در مناطق مسکونی اگر بسته ای دیدند بلافاصله به نزدیک‌ترین جا اطلاع بدهید.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه