آیت الله قدمی در جمع خبرنگاران : فامیل بازی کنار برود و شایسته سالاری جای آن را بگیرد

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله سید حبیب الله قدمی روز گذشته در جمع تعدادی از خبرنگاران به مناسبت عید سعید غدیر گفت: بنده متعلق به هیچ جریان و گروهی نیستم و خط قرمز بنده نیز اسلام و مقام معظم رهبری می باشند و تفکر رهبری برای ما مهم است و در جهت تحقق آن باید بکوشیم.

آیت الله قدمی افزود: مشکل اصلی جامعه ما همین گروههای چپ و راست هستند و مشکلاتی دیگر نظیر دخالت قوا در کار یکدیگر و یکی شدن آنها در برخی مواقع باعث می شود آنها از کارکرد اصلی خود دور شوند و نتوانند وظیفه خود را بدرستی انجام دهند .

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ طرح جنگل در استان در حال اجرا شدن است اما هیچ رسانه ای به آن نمی پردازد خاطرنشان کرد: باید فامیل بازی کنار برود و شایسته سالاری جای آن را بگیرد ، برخی ها اینطور فکر می کنند چون کاره ای شده اند می توانند مناصب را در اختیار بگیرند ، پس آن روستازاده و متخصص بدون فامیل و پارتی چه کار کند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: بی تفاوتی مدیران استانی نسبت به جوانان امری است که باید اصلاح شود چون جوانان سرمایه های اصلی جامعه بوده و باید کادرسازی برای انقلاب ادامه یابد .

حافظ کل قران کریم در ادامه بیان کرد: خبرنگاران باید تریبونی برای تبیین حقایق باشند و مواضع و منویات مقام معظم رهبری را در استان دنبال کنند و آنها را به نتیجه برسانند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲ ق.ظ

دیدگاه