حکیم موحدرئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان آق قلا در آئین تقدیراز تلاشهای خبرنگاران عرصه سلامت: انتشار اخبار صحیح حوزه بهداشت ودر مان می توانند نقش بسزایی در آگاهی بخشی جامعه ایفا نمایند

البرز گلستان به مناسبت روز خبرنگار ‌و به پاس قدر دانی از تلاشهای برخی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در بیمارستان آل جلیل اق قلا تجلیل بعمل امد.

این ایین به همت دکتر زارع رئیس بیمارستان و جناب حکیم موحدرئیس مجمع خیرین سلامت در شانزدهمین روز از مرداد ماه در سالن اجتماعات بیمارستان برگزار گردید.

رئیس مجمع خیرین سلامت گفت خبرنگاران هر آنچه را که حقیقت است را منعکس نمایند و در شرایط حساس کنونی با انتشار اخبار صحیح حوزه بهداشت ودر مان می توانند نقش بسزایی در آگاهی بخشی جامعه ایفا نمایند.
حکیم موحد افزود پرسنل و کادر درمانی روز های سختی را می گذرانند ، تلاشهای انها واقعا ایثار و از خودگذشتگی است که سزاوار شایسته ترین و بهترین قدرانی هستند .

خلیل ال جلیل یکی از معتمدین وخیرین سلامت شهرستان :جهت پاسداشت خدمات این عزیزان خیابانی را به نام پرستار نام گذاری کنند

در ادامه خلیل ال جلیل یکی از معتمدین وخیرین سلامت و ورزش شهرستان که در ایام کرونا تلاش خستگی ناپذیری به همراه مجمع خیرین سلامت در راستای رفع کمبود ها بیمارستان داشته و دارند
در سخنانی احساسی با بیان سختی های پرسنل بیمارستان متحمل می شوندو درد و رنجی که بیماران می کشند گفت؛ وقتی می بینم پرستاران و پزشکان با به جان خریدن خطرات و مشکلات با از خودگذشتگی بسیار بر بالین بیماران حاضر و به انها رسیدگی می کنند از وجود چنین انسانهایی اشک شوق می ریزم.
خلیل ال جلیل با تصریح در لزوم تکریم‌از جامعه پزشکان و پرستاران اظهار داشت جهت پاسداشت خدمات این عزیزان خیابانی را به نام پرستار نام گذاری کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

دیدگاه