احمدی فرماندار شهرستان بندر گز از احداث خانه معلم و بخش دیالیز و تبدیل شهرستان به قطب ماهیان خاویاری استان خبر داد

به گزارش البرز گلستان حسین احمدی فرماندار شهرستان بندر گز بمناسبت ایام دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:ان شالله با برنامه ها و قدمهای خود دنباله رو راه امام راحل باشیم

احمدی در ادامه گفت :وظا یف ما می باشد خدمات نظام را به گوش مردم برسانیم و رسانه ها می توانند این خدمات را به مردم برسانندو یکی از ارکان مهم رسانه می باشد و اگر رسانه نباشد این یک حلقه مفقوده می باشد. ومابدنبال ایجادفصل جدیدی در شهرستان هستیم

وی گفت : فضای شهرستان ازنظرنسبی خوب می باشد و این مدیون رسانه ها می باشد  و  در بحث در مان و نان و خدمات شهری حرکت خوبی انجام شده و فضای شهرستان رو به رشد و توسعه می باشد.

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر ۳۴ پروژه با اعتبار ۱۲۲ملییارد و ۵۷۹ملیون ریال با اشتغالزایی ۴۰ نفر با ۲۳ پروژه عمرانی و ۱۱ پروژه اقتصادی و تولیدی  کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی بزرگترین پروژهای  اجرایی را طرح هادی روستای تلور با اعتبار۴لییارد ریال ۲۵ ملییون ریال و بهره برداری از اسفالت معابر شهری بندرگز و بهره برداری از۱۵۵ مسکن روستایی با اعتبار ۳۱ملییارد ریال اعلام کرد.

فرماندار بندرگز در بحث خیرین گفت : خیری در بیمارستان بندرگز  ساخت ساختمان دیالیز را در ۴ طبقه با ۱۵ تخت تعهد کرده است و بیمارستان قدیم بندرگز به مرکز درمانی اصحاب روان تبدیل می شود و همچنین خیری ساخت مدرسه به مبلغ ۷۰۰ ملییون تومان را در سطح شهرستان تقبل کرده است.

احمدی در ادامه گفت؛ خانه معلم با۶۰۰۰ متر مربع  به نام خانه فرهنگیان احداث می شود که با همکاری صندوق ذخیره این عمل پیگیری می شود

وی بزرگترین بحث  را حضور سرمایه گذار عمانی در بندرگز اعلام کرد و استان را جدی در اجرای این پروژه نام برده است. و گفت : تمام موانع در این مورد رفع شده است  به رگ خشکیده اقتصاد بندرگز در حال تزریق خون تازه می باشد.

فرماندار بندرگز در ادامه خاطرنشانکرد: بندرگز بعنوان قطب پرورش ماهیان خاویاری می شود

وی از اهم برنامه های دهه فجررا دیدار با خانواده های شهدا و اصحاب رسانه وپیاده روی مدیران اجراییو کارگاه آسیب های اجتماعی  ویژه مدیران و کارکنان دولت  و گردهمایی روحانیون و تشکلهای دینی افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات و توانمندیهای روستایی و افتتاح پد بالگرد هلال احمر و همایش پیاده روی خانوادگی  و تجلیل از تیم های ورزشی و جشن انقلاب و مراسم راهپیمایی در بندرگز و نوکنده اعلام کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۸ ق.ظ

دیدگاه