پاسخگویی صمیمی وچهره به چهره مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان با پیشکسوتان استان همزمان با هفته‌ دولت

کدخبر:۷۲۴۷۲

البرز گلستان/ در راستای وقت گذاری مدیران صندوق های بازنشستگی کشوری  در پاسخگویی به پیشکسوتان در روزهای دوشنبه اولین نشست صمیمی براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان به مناسبت هفته دولت با بازنشستگان فرهیخته استان در محل خانه مهر گرگان برگزارشد.

این نشست که با حضور بازنشستگان و نمایندگان آنان از ساعت ۷صبح الی ۱۱صبح برگزار گردید پیشکسوتان و نمایندگان آنان با بیان مشکلات خود و اعضا خواستار رفع مشکلات‌ خود شدند.

یکی از مراجعه‌ کنند گان پیشکسوت فرهنگی بنام م ح در بیان مشکلات خود اظهار کرد : بیش از ۱۵ سال بازنشسته شدم در این مدت خانمم مبتلا به بیماری بدخیم کبد شد دخترم و نوه هایم پیش من زندگی می کنند و پسرم را نیز سال قبل به قتل رساندند و الان برای درمان همسرم با یک حقوق بازنشستگی مانده ام و احساس می کنم به انتهای زندگی رسیدم و از مدیران صندوق می خواهم مددی کنند و مرا از این کابوس بزرگ نجات بدهند.

فردی دیگر از وصفیت معیشت پایین بازنشسته ها و دیگری لز وضعیت بیمه ها گلایه کرد‌ فردی دیگر از قطع شدن یارانه کفش ملی که متعلق به بازنشستگان می باشد مواردی بیان کرد.

در این نشست صمیمی براری  که با طمأنینه به مشکلات بازنشستگان  گوش فرا می داد گفت: حمایت از بازنشستگان  ودر کنار آنان بودن از وظایف صندوق می باشد.

وی افزود:آغاز مشکلات  بازنشستگان از ابتدای بازنشستگی با بیماریها و گرفتاریهای خانوادگی و مالی شروع می شودو یقینا قسمت بزرگی از ذهن این عزیزان را مشکلات خانوادگی بیمه واشتغال فرزندان و سایر موارد پر می کندیقینا صندوق سعی در جهت رفع قسمتی از آلام این پیشکسوتان می کوشد.

وی همسانسازی حقوق رایکی از موارد سبک کردن مشکلات بازنشستگان نام برد و ابراز امیدواری کرد با رفع این مشکل و حل مشکلات درمانی پیشکسوتان بتوان قدمی به جلو بر داشت.

وی در خاتمه گفت : موارد اعلام شده جمع بندی خواهد شد و جهت اظهار نظر نهایی به صندوق کشور ارسال خواهد شد.

بازنشستگان حاضر در این پاسخگویی دوشنبه از مدیریت صندوق و کارکنان آن در حهت پاسخگویی با متانت و صبر و حوصله تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۹ ب.ظ

دیدگاه