قره خانی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس: همسان سازی حقوق و بیمه تکمیلی حق طبیعی بازنشستگان بوده و باید حمایت شوند/مانمایندگان باید فریاد بازنشستگان باشیم

به گزارش البرز گلستان اسدالله قره خانی، نماینده مردم علی آباد کتول در دهمین نشست  کانونهای بازنشستگی کشوری استان گلستان  که در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان و بیمه تکمیلی آن ها حق طبیعی آن ها بوده و باید حمایت شوند.

وی افزود: در مجلس هفتم کمیسون ویژه ای در زمینه حقوق ها تشکیل شد اما بخش بازنشستگان مورد غفلت واقع شد و در دولت قبل مورد بازنگری قرار گرفت و اصلاحاتی در آن اتفاق افتاد.

قره خانی ادامه داد: متأسفانه دولت هرجا که منابع مالی کم می آورد روی حقوق بازنشستگان دست می گذارد.

وی گفت: قانون برای افزایش حقوق بازنشستگان در کشور داریم اما به سبب بی عرضگی و ضعف ها و حیف و میل ها محقق نمی شود و بازنشستگان چوب این سوء مدیریت را می خورند

قره خانی تصریح کرد: ما می توانیم به مجلس طرح ببریم اما به دلیل داشتن بار مالی برگشت می خورد اما نباید سکوت کنیم و باید فریاد بازنشستگان باشیم.

وی با بیان این که از فرودین سال گذشته تاکنون حقوق بازنشستگان کاهش یافته، اضافه کرد: برای کنترل ارز می توان کارهای دیگری انجام داد و ما کشور فقیری نیسیتم.

قره خانی اظهار کرد: آمریکا ۱۳ آبان را نشانه رفته بود اما موفق به انجام این کار نشد و اکنون دلار به ۱۰ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: از دولت فعلی حمایت کرده و می کنم تا مشکلات حل شود

قره خانی ضمن اعلام حمایت نمایندگان از همسان سازی حقوق بازنشستگان، تصریح کرد: ارزش پول ملی پایین آمده و اولین گروهی که آسیب دیدند بازنشستگان هستند و باید توجه خاص به این گروه شود.

وی بیان کرد: شیطنت های خارجی وجود دارد اما برخی از مشکلات هم به مدیریت داخلی برمی گردد و باید اصلاحاتی صورت گیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۷ ب.ظ

دیدگاه