سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان دردیدار بادبیر و اعضای ستاد ۲۵ ذی الحجه(روز خانواده و تکریم بازنشستگان کشوری ) :پیشکسوتان فرهنگی سرمایه معنوی، فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش هستند

کدخبر؛۷۱۳۵۱

البرز گلستان/براری دبیر و مکاری معاون و عراقی ، افتخاری و گلریز اعضای ستاد ۲۵ ذی الحجه روز تکریم بازنشستگان استان گلستان امروز با سید رضا نظری مدیر کل‌ آموزش و پرورش استان گلستان  و عضو ستاد و زرگری معاون پشتیبانی و توسن مدیرروابط عمومی دیدار کردند.

در این نشست براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان و دبیر ستاد ضمن بیان فلسفه نامگذاری ۲۵ ذی الحجه بنام روز خانواده و تکریم بازنشستگان بازنشستگان را بعنوان صاحبان خرد و تجربه نام برد که با اندوخته های علمی خود می توانند به مدیران جوانتر یاری برسانند.

وی بازنشستگان فرهنگی را سرشار از آنرژی وعلم و اخلاق دانست  که با کرامت آنان یقینا به توصیه اولیا دین در راستا تکریم پیشکسوتان عمل می گردد.

سیدرضا نظری در ادامه ضمن بیان اینکه خود از خانواده بازنشسته فرهنگی  و با صندوق بازنشستگی و وظایف آن آشنا هستم  گفت : آموزش و پرورش محل کسب علم و دانش و معرفت است وپیشکسوتان فرهنگی سرمایه معنوی، فرهنگی و اجتماعی برای آموزش و پرورش هستند.

وی افزود:آموزش و پرورش؛ نیروی انسانی تمام ارکان جامعه را تامین می کند.

وی  با بیان این که توجه به پیشکسوتان فرهنگی، انگیزه معلمان شاغل را افزایش می دهد، گفت: اهتمام به پیشکسوتان فرهنگی از اولویت‌های دستگاه تعلیم‌وتربیت است.

نظری گفت : دیدار با پیشکسوت فرهنگی در ایام هفته معلم از اولویت های مدیریت استان بوده و عیادت از آنان برا ی مابسیار مهم بوده است.

وی همکاری با ستاد گرامیداشت پیشکسوتان  و در اختیار گداشت سالن همایش و معرفی بازنشستگان نخبه به ستاد استان واجرای برنامه های محوری در سطح آموزش و پرورش  های شهرستان ها در جهت تکریم از بازنشستگان را ازاهم برنامه های این ایام نام برد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۲ ب.ظ

دیدگاه