دستگیری اعضاء باند حرفه ای و سازمان یافته خرید و فروش آرد در گلستان 

کدخبر:۶۴۰۱۸

البرزگلستان/”سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: اعضاء باندی که به صورت کاملا حرفه ای و سازمان یافته در حال خرید و فروش آرد دولتی (قاچاق آرد) در سطح استان های گلستان و مازندران بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد اعضاء این باند با تهیه آرد به قیمت پایین از نانوایی ها اقدام به فروش آن به قیمت آزاد به کارخانه ها، قنادی ها و مرغداری ها جهت مصارف طیور می کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم نهایتا کلیه اعضای این باند و محل دپو ( انبار)، همدستان، راننده های حمل بار، نانواها، دلال های خرید آرد، محل تخلیه و کارخانه متخلف، خریدار آرد قاچاق و خودروهای مورد استفاده در قاچاق مورد شناسایی و در چند عملیات پیچیده، همزمان در استانهای مازندران و گلستان دستگیر شدند.

سردار دادگر تصریح کرد : با بررسی های به عمل آمده،گردش مالی متهمان در حوزه خرید آرد قاچاق از نانوایی ها  به ارزش ۲۴ میلیارد ریال برآورد شده است که بالغ بر ۴۸۰ تن آرد قاچاق می باشد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان با اشاره به دستگیری ۸ نفر و توقیف ۳ دستگاه خودرو در این عملیات خاطر نشان کرد: در همین راستا ۱۴ تن آرد قاچاق و بیش از ۳۵ تن نهاده های دامی قاچاق کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۳:۰۳ ب.ظ

دیدگاه