کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: مشارکت کارکنان و مربیان در تصمیمات باعث افزایش بهره وری و حس مسئولیت می شود

کدخبر؛۶۲۱۱۴

البرز گلستان/حمزه کرایلو:

نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین عامل یک سازمان است

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستانحمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی با کارکنان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان علی آبادکتول دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو در این دیدار گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین عامل یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد و حتی پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های جدید هم نتوانسته نقش و اهمیت نیروی انسانی را در سازمان کم‌رنگ کند.

وی افزود: مشارکت کارکنان و مربیان در تصمیمات باعث افزایش بهره وری و حس مسئولیت می شود و می توانیم با همفکری و تعامل مشکلات موحود را برطرف کنیم.

دکتر کرایلو همچنین بیان کرد: همه ساختارها باید در جهت تسهیل سازی امکانات و شرایط برای مربیان باید شکل بگیرد تا مربیان دغدغه ای به جز آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر نداشته باشند.

وی در بخشی دیگر گفت: مربیان مراکز آموزشی استان موضوعات ID کارت، آزمون آزمونگران و سامانه سام را جدی بگیرند و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در ادامه اظهار کرد: طرح های نخلستان و کهاد ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان با توجه به ظرفیت های خوبی که در شهرستان علی آبادکتول وجود دارد باید با تمام قوت اجرا شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰ ق.ظ

دیدگاه