جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در عیادت از بازنشستگان به مناسبت چله انقلاب اسلامی و روز زن ومادر: همسران بازنشستگان یقینادر نگهداری از این بزرگان اجر عظیمی نزد خداوند دارند

به گزارش صبح گلستان همزمان با چله انقلاب اسلامی   و ولادت بانوی دوعالم  فاطمه زهرا سلام الله علیها جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان امروز به همراه تیم عیادت کننده خانه مهر از تعدادی از بازنشستگان سرکشی و عیادت کردند.

در این مراسم تیم عیادت کننده با حضور در منازل بازنشستگان از نزدیک با مسائل و مشکلات مالی و اداری بازنشستگان آشنا می شوند و سعی در رفع بعضی ازموارد خواسته شده می شوند.

جعفری در این بازدید اظهار کرد: همزمان با چله انقلاب اسلامی و آعازدهه ۵۰ این انقلاب شان و منزلت بازنشستگان هر چند اینک در سیستم اداری حضور ندارند ولی در تحکیم و ایجاد نهضت انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و آنان گنجینه های فراموش نشدنی این نظام می باشند.

وی افزود: در آموزه هی دینی سرکشی و عیادت از بیماران جایگاه مخصوصی دارد و سفارش پیامبر عظیم الشان و ائمه اطهار در این زمینه بسیار محکم می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  همچنین از همسران وخانواده های بازنشستگانی که در بستر بیماری می باشند پرستاری و مراقبت می کنند سپاس و قدر دانی کرد و روز زن و مادر  و تولد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بعنوان الگوی یک مادر ایثارگرو فداکار و دختر پیامبر گرامی و همسر حضرت علی  علیه السلام معرفی کرد و از همسران  بازنشستگان  خواست با تاسی ازاین بزرگوار در خدمت بازنشسته های عزیز باشند.  و خداوند نیز یقینا آجر عظیمی برای آنان در نظر دارد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۲ ق.ظ

دیدگاه