دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان ازاعزام ۸ دستگاه اتوبوس از محلات کم برخوردارگلستان به کربلا خبر داد

کدخبر:۷۲۳۸۹

اعزام ۸ دستگاه اتوبوس از محلات کم برخوردارگلستان به کربلا

البرزگلستان/همزمان با شروع طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی(ع)، ظهر امروز ۳۴۰ نفر از عاشقان زیارت اباعبداله الحسین(ع) در محلات کم برخوردار گلستان با ۸ دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در حاشیه اعزام این زائران گفت: این افراد تحت کاروان های رهسپاران عصر ظهور و با حمایت دستگاههای امدادی و حمایتی مرتبط استان از محل امامزاده عبداله گرگان به کربلای معلی رفتند.

عادل مصدقی افزود: با آغاز طرح جابه جایی اربعین ۸ هزار و ۵۱۰ نفر با ثبت نام در سامانه سماح سازمان حج و زیارت متقاضی اعزام به کربلا با ناوگان اتوبوسی بودند.

به گفته وی، تعداد ثبت نام کنندگان سامانه سماح از زمان شروع ثبت نام ها ( ۲۱ مردادماه) تاکنون ۲۱ هزار نفر ثبت نام بوده که ۶۱۷ زائر با ۳۱ سفر از استان به مرز مهران اعزام شدند.

مصدقی با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه جایی زائرین، یادآورشد: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس تا ۲۰ شهریورماه به جابه جایی زائرین اربعین حسینی می پردازند.

انتهای پیام

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۰ ب.ظ

دیدگاه