دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان: با تلاش ها و اقدامات دستگاههای خدمات رسان استان شاهد کاهش ۷۷ درصدی جان باختگان تصادفات جاده ای به نسبت سال گذشته هستیم

کدخبر:۷۶۵۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

جان باختگان تصادفات جاده ای گلستان ۷۷ درصد کاهش داشت

البرز گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان آمار تصادفات استان از ابتدای طرح نوروزی(۲۴ اسفند) تا پایان روز چهارم فروردین ماه گفت: با تلاش ها و اقدامات دستگاههای خدمات رسان استان تا پایان روز چهارم فروردین ماه شاهد کاهش ۷۷ درصدی جان باختگان تصادفات جاده ای به نسبت سال گذشته هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان،

عادل مصدقی با اشاره به کاهش ۷۷ درصدی جاباختگان تصادفات جاده ای استان در ایام نوروز، اظهارداشت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز چهارم فرودین ماه تعداد ۶۰ تصادف در استان بوقوع پیوسته که ۴ تصادف فوتی بوده و منجر به فوت ۴ نفر و مجروح ۸۵ نفر شده است.

به گفته وی، اطلاع رسانی،فرهنگ سازی و آموزش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و برگزاری اقدامات فرهنگی از جمله راه اندازی ایستگاه پویش چشم به راهیم از اقدامات اثربخش کاهش این آمار محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی پویش چشم به راهیم، توقف ۱۵ دقیقه ای بعد از هر دو ساعت رانندگی بویژه در سفرهای گروهی بوده، افزود: با توقف رانندگان در این ایستگاه،یک رانندگی ایمن همراه با آرامش و آسایش برای راننده و همراهان به ارمغان می آید.

پویش “چشم به راهیم” با هدف ارتقای ایمنی سفر، کاهش تصادفات جاده‌ای و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح در مجتمع امام رضا(ع) آستان قدس رضوی واقع در ورودی غربی استان گلستان در حال برگزاری است و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

پایان خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

دیدگاه