آیا تداوم توهین و تحقیر و مرگ، نسخه آینده مسلمین است؟یادداشتی به قلم اسماعیل البرزی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان اسماعیل البرزی فعال اجتماعی گلستانی طی یادداشتی نوشت :اتفاقات حج امسال، از واژگونی دکل ساختمانی در حرم امن الهی گرفته تا کشتار مشکوک حجاج در منا و آتش گرفتن هتل زایران و چادرهای مصریان، برگی جدید از دفتر بی کفایتی و ناکارآمدی دربار دست نشانده آل سعود را ورق زده است که علاوه بر ماندگاری زخمی عمیق بر دل مسلمین، ضرورت اتخاذ تدابیر کاربردی و تصمیمات راهگشا را از سوی دولت های اسلامی، به اذهان متبادر می کند.

حال این زخم عمیق را چه کسی باید مرحم باشد، خدا می داند و بس.

آل سعود بر میهمانان خانه خدا شورید و قلوب مسلمین را با تعزیت پیوند زد. شیرینی استقبال از حجاج را با تلخی تشییع آلاله های بیت الله الحرام در هم آمیخت و این است رسم وهابی مسلکی و کاسبی سیاسی و اقتصادی از حج.

کمتر کسی است که نداند شیعیانی که به میهمانی تربت پاک پیامبر و بیت معظم دادار آفریننده مشرف می شوند، بد خلقی و توهین و تحقیر های عمال وهابی نصیبشان می شود.

خوی ددمنشانه شاهزاده های وهابی مآب آل سعود چند ماهی است که شیعیان بی دفاع یمن را به خاک و خون کشیده است و در عراق و لبنان و سوریه و فلسطین که رد پای مردان مرد ایرانی بر خاکشان نقش بسته است با پشتیبانی لجستیکی و معنوی به تقابل بر خاسته است.

شاهزاده های بوالهوس و سر مست از فواره چاه های نفت را چه شده است؟

اینان در پی استقرار و بسط کدام اسلام پای می فشارند؟

آیا اسلامی که محمد (ص) آورده است یا اسلامی که سعود با خوی غربی در هم آمیخته است؟

اینان را چه افکار شوم و پلیدی در مخیّله است که به درخواست ویزای وزیر ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران، برای پیگیری میدانی اوضاع بغرنج هموطنانمان در عربستان وقعی نمی نهند و نماینده دولت سعودی در سازمان ملل، درخواست ملاقات وزیر خارجه مان را به پشیزی بها نمی دهد؟

چه باید کرد؟ آیا تداوم تشرف به حج و تحمل توهین و تحقیر و مرگ، نسخه آینده مسلمین لقب خواهد گرفت یا نجات خانه خدا از لوث وجود شاهزاده هایی که دستور کار روزانه خود را از کاباره های تل آویو و نیویورک نسخه برداری می کنند؟

دولت مردان و سران کشورهای اسلامی پاسخ دهند؟

اسماعیل البرزی- صید نیوز

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲ ق.ظ

دیدگاه