پیام تبریک دکتر منتظرحجت مدیر کل صدا و سیمای گلستان به مناسبت ۱۳ آبان و ۱۷ ربیع الاول

البرز گلستان دکتر منتظرحجت مدیر کل صدا و سیمای #گلستان در پیامی ۱۳ آبان و ۱۷ ربیع الاول را تبریک گفتند که متن پیام بدین شرح می باشد.

ماه فرو ماند از جمال محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتی نیست
در نظر قدر با کمال محمد

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است و مشام هستی، معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) و تمامی لحظات این ماه پر فیض، مزیّن به کرامت، اخلاقیات و انسانیت این یگانه تاریخ است.
امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.
هفته وحدت، پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادر و برابر هستند و باید با اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال تفرقه افکنی را از بیگانگان بگیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) یکرنگی خود را حفظ ‌کنند.
خدای بلند مرتبه را شاکریم که در استان گلستان جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و ادیان الهی به مدد اندیشه ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.
فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام) را خدمت شما همکاران ساعی تبریک و تهنیت عرض می کنم .

والسلام علی عبادالله الصالحین
مدیر کل صدا و سیمای گلستان

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۹ ب.ظ

دیدگاه