مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در دیدار با ستاد ۲۵ ذی الحجه استان ازتجلیل و تکریم ۱۵۰ کارمندپیشکسوت ورزش و جوانان استان بمناسبت روز تکریم بازنشستگان خبر داد

کدخبر:۶۱۲۵۱

البرز گلستان/ دیدار اعضای ستاد ۲۵ ذی الحجه روز تکریم بازنشستگان  استان گلستان با مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان عضو ستاد و معاونین وی.

دراین نشست ابتدا براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان و دبیر ستاد ضمن بیان اهداف ستاد و کرامت از بازنشستگان بعنوان صاحبان خرد و تجربه که با انتقال سالها تجربه به نسل جدید می تواند موجب پویایی جامعه شوند نام برد.

وی از اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان  بعنوان یکی از ستون‌های ستاد در تکریم پیشکسوتان نام برد و ابراز امیدواری کرد با همکاری اعضای ستاد بتوان در همایشی که در ۲۲ تیر ماه که بصورت متمرکز در مرکز استان برگزار می شود در نیکو داشت این بزرگان گام‌های بیاد ماندنی برداشت.

در ادامه مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان  و عضو ستاد ضمن بیان کرامت و بزرگواری بازنشستگان بعنوان صاحبان تجربه اظهار کرد:بازنشستگان افرادی هستند که با تجارب سنگینی که اندوخته کردند می توانند چراغ راه هدایت مدیران جوانتر باشند.

وی گفت :بازنشستگان را هیچ وقت نباید فراموش کرد و باید همواره از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

برزمینی همچنین در جهت باشکوه‌تر برگزار نمودن ایام تکریم بازنشستگان اعلام آمادگی کرد.

مهندس برزمینی در ادامه از برگزاری تجلیل ۱۵۰ بازنشسته اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان  در ایام تکریم بازنشستگان خبر داد.

همچنین در این نشست هریک از اعضای ستاد و معاونین ورزش و جوانان استان نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱ ب.ظ

دیدگاه