جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در اوّلین همایش تغذیه و رژیم غذایی سالمندی:بازنشستگان وسالمندان چراغ روشنی بخش و محور همدلی در خانواده هستند

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان اوّلین همایش تغذیه و رژیم غذایی سالمندی:بازنشستگان وسالمندان چراغ روشنی بخش و محور همدلی در خانواده هستند

البرز گلستان/اوّلین همایش تغذیه و رژیم غذایی سالمندی توسط سازمان بازنشستگی استان گلستان  با حضور گروه کثیری از بازنشستگان در خانه امید گرگان بر گزار گردید
مدیر صندوق بازنشستگی گلستان ، مدیر خانه امید ، روسای کانونها و اعضای هیئت رئیسه انها و جمعی دیگر از عزیزان بازنشسته حضور داشتند.

در این همایش جعفری گفت: یکی از ارزنده ترین و زیباترین تعابیری که می توان درباره پیشکسوتان بیان کرد این است که بازنشستگان کسانی  هستند که کوله بار تجربیات گران سنگ خود را به رایگان در اختیار دیگران قرار می دهند.

وی بر لزوم رفتار محترمانه با سالمندان تاکید کرد و اظهار داشت: رژیم غذایی و تغذیه سالمندان را نیز باید کنترل کرد.

وی با اشاره به توجه به محل زندگی سالمند ادامه داد:محیط زندگی سالمند بنابر وضعیت جسمی اش باید به گونه ای مناسب طراحی و ساخته شود.

جعفری گفت: فضاسازی مناسب پارکها و مکانهای رفت و آمد بازنشستگان یکی از وظایف مسئولین است که باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان با تاکید بر حفظ و تقویت جایگاه سالمندان، افزود:بازنشستگان وسالمندان چراغ روشنی بخش و محور همدلی در خانواده هستند.

در این همایش دکتر سهیل رفیعی اثرات تغذیه سالم و مضرات استفاده از مواد غذایی مضررا برای بازنشستگان مطرح وبه سئوالات انان پا سخ داد ۰
دراین جلسه مقرر گردید با توافق بازنشستگان این همایش هر ماه وهر بار بایک بحث ادامه داشته باشد
حاضران در پایان از مسئولین صندوق بازنشستگی کشور که این فرصت را برای انهافراهم کرده اند صمیمانه سپاسکزاری و از زحمات وخدمات مدیریتهای سازمان بازنشستگی استان و خانه امید قدردانی کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۵ ب.ظ

دیدگاه