در دیدار مدیر مخابرات منطقه گلستان با مدیر امور شعب بانک صادرات استان مطرح شد: زیرساخت مخابرات استان عامل مهم در ارائه مطلوب خدمات مناسب بانکی

کدخبر:۷۱۲۴۷

در دیدار مدیر مخابرات منطقه گلستان با مدیر شعب بانک صادرات استان تاکید شد:

زیرساخت مخابراتی استان گلستان عامل مهمی در ارائه مطلوب خدمات مناسب بانکی است

البرزگلستان شعب بانک صادرات استان در دیدار با مدیر مخابرات منطقه گلستان ، زیرساخت مخابراتی را عامل مهمی در ارائه مطلوب خدمات بانکی به مردم دانست .

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در دیدار قنبری راد مدیر شعب بانک صادرات استان با دکتر غلامعلی شهمرادی ، وی با اشاره به زیرساختهای مخابراتی مناسب در استان آنرا عامل مهمی در پیشبرد اهداف سازمانها علی الخصوص بانکها دانست و گفت : ارائه خدمات بانکی مطلوب به مردم مرهون همین زیرساختهای ایجاد شده است .

مدیر شعب بانک صادرات با برشمردن راههای همکاری ، خواستار افزایش سطح همکاریهای شد وافزود در قالب تفاهم نامه می توان مدل همکاری را تعریف و با اجرای آن پیشبرد اهداف طرفین را شاهد بود .

همچنین دکتر غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اینکه خدمات و سرویسهای مخابراتی در سطح استان با بهترین کیفیت در اختیار سازمانها قرار دارد گفت : مخابرات آمادگی ارائه سرویسهای به روز بر بستر فیبر نوری را برای شعب باقیمانده بانک صادرات در سطح استان را داشته و در این زمینه اقدام لازم را انجام خواهد داد .

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۸ ب.ظ

دیدگاه