پس ازسی وپنج سال تلاش خستگی ناپذیری در صندوق بازنشستگی کشوری حاج رضا جعفری به ساحل آرامش بازنشستگی رسید

کد خبر:۷۱۱۶۷

البرز گلستان با حضور مدیرکل دفترهماهنگی امور استان ها و تعدادی از مدیران استانی و همکاران مدیریت استان مازندران و گلستان از تلاش های ارزنده «رضا جعفری» مدیر سابق صندوق بازنشستگی مازندران تجلیل شد.

این مراسم که با حضور «مهدیه محمدصادق» مدیرکل دفترهماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از مدیران استانی این صندوق و همکاران مدیریت استان مازندران و گلستان  و کانونهای بازنشستگی گلستان برگزار شد، از مدیر سابق استان های مازندران و گلستان که به درجه بازنشستگی نائل شده است، تجلیل شد.

سومین نشست کارگروه منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری با محوریت استان‌های شرق و شمال شرق کشور و به میزبانی مدیریت استان مازندران برگزار شد.

«نازنین حبیبی» سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان مازندران، با اشاره به برگزاری کارگروه سوم مدیریت های منطقه ای گفت: این جلسه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها و مدیران استان‌های شرق و شمال شرق کشور شامل استان های تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران و گلستان برگزار شد.

به گفته وی، هدف از برگزاری این نشست، هماهنگی پیرامون رفع حل مشکلات و امور جاری بازنشستگان عزیز، ارائه گزارش عملکرد یکساله مدیریت های استانی، نحوه برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ۲۵ ذی الحجه، خدمات ایرانگردی و جهانگردی و همچنین تبادل نظر و ارائه راهکار جهت تسریع در امور بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه های مختلف بود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۸ ب.ظ

دیدگاه