مهندس وخشورمدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه گلستان درهمایش بازنشستگان:رسالت مان تحویل محصول سالم به جامعه می باشد

به گزارش سرویس بازنشستگی گروه خبر البرز گلستان به مناسبت روز بازنشستگان و تکریم خانواده امروز مراسمی با حضور ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان وخاکی فرماندار گرگان عباسی مدیر کل تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی و گلزیز مدیر خانه مهر و وخشور مدیر عامل شرکت پگاه گلستان و جمع کثیری از بازنشستگان کشوری در خانه مهر گرگان برگرار گردید.

وخشور مدیر عامل شیر پگاه گلستان در این همایش بزرگ ضمن تبریک این روز خجسته به تمامی بازنشستگان شرکت شیر پگاه را یکی از نهادهای تخت پوشش سازمان بازنشستگی اعلام نمود و اظهار کرد: بنده وظیفه دارم به شما که صاحب اصلی  این شرکت هستید گزارش بدهم .

ویسپس در باره تاریخچه تاسیس شیر ایران اظهار داشت : در سال ۱۳۳۲ با کمک وزارت بهداشت وقت صنعت شیر کشور افتتاح شد و در استانهای که استعداد تامین شیر را داشتند مراکزی را تاسیس نمودنداز جمله شرکت شیر پگاه گلستان که در سال ۱۳۶۴ افتتاح شد و این شرکت اکنون قدمت ۳۰ساله دارد .

وی ادامه داد: صنایع شیر ایران در حال حاضر ۳۲شرکت دارد که ۱۵ شرکت تولیدی دارد و روزانه حدود۳۴۰۰هزار تن دریافت شیر دارد.

مهندس وخشور تاکید کرد: شرکت شیر ایران رسالتی دارد و آن رساندن شیر سالم به جامعه که هم نوشیدنی است و هم غذا.

وی تصریح کرد:اگر مردم به خوبی از خواص بالای شیر و فرآورده های لبنی آگاه شوند در مصرف بیشتر آن ترغیب خواهند شد.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، با یادآوری اینکه افراد جامعه را به مصرف ماده خام سالم دعوت کرد، گفت: شیر یک نعمت خداوندی است که از لحظه تولد در اختیار موجود زنده قرار گرفته است.

وی، ادامه داد: مصرف شیر و لبنیات برای سلامتی همه اقشار و سنین توصیه می شود.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در باره چگونگی نحوه تحویل شیر از مبدا اظهار داشت  : در ورودی دریافت شیر خام واحد آزمایشگاه  در ابتدا از سالم بودن شیر اطمینان حاصل می کنند تا قابل دریافت باشد.در غیر اینصورت قابل برگشت می باشد.

وی با تاکید به این نکته که : اکنون خیلی از کشورها شیر را به صورت صنعتی مصرف می کنند، گفت: بسیاری از افراد جامعه حتی در مراکز استان ها شیر را به صورت غیر صنعتی و غیر قابل کنترل شده مصرف می کنند که این امر باعث ابتلا به انواع بیماری ها می شود.

مهندس مهرداد وخشور در باره مصرف سرانه شیر در دنیا گفت:در برخی کشورهای پیشرفته سرانه مصرف شیر بیش از ۳۵۰ لیتر است در حالی که در ایران به زیر ۷۰ لیتر کاهش یافته است

وی تاکید کد: ما رسالتی داریم و رسالت مان تحویل محصول سالم به جامعه می باشد.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با اشاره فرهنگ مصرف شیر و مزایای بالای شیر و لبنیات، اظهار کرد: ترکیبات موجود در شیر از جمله کلسیم با مهار برخی جهش های ژنتیکی و نیز ترکیبات پیش ساز سرطان، احتمال تکثیر سلول های سرطانی را کاهش می دهد.و برای پوکی استخوان و جلو گیری از خرابی دندانها بسیار مفید می باشد.

مهندس مهرداد وخشور مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان درخاتمه شرکت کنندگان در همایش را مخاطب قرار داد گفت : شما بعنوان سهامدار این صنعت حتما از محصولات این شرکت بازدید و مصرف کنید و  اطلاع رسانی کنید

IMG_9792

IMG_9802

IMG_9823

IMG_9794

IMG_9798

IMG_9814

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۷ ب.ظ

دیدگاه