مهندس جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در دیدار با فرهنگیان بازنشسته:بازنشستگان فرهنگی سرمایه های عظیم عرصه علم ودانش و عصاره اهالی فرهنگ می باشند

البرز گلستان/به مناست هفته معلم و تجلیل از فرهنگیان شاغل و بازنشستگان در استان گلستان مهندس جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان به همراه عسکری و قرنجیک روسای آموزش و پرورش شهرهای بندر ترکمن و گمیشان و شیرنگی معاون فرماندار بندر ترکمن و مصدق بخشدار گمیشان  و مدیر کانونهای بازنشستگی استان و گلریز مدیر خانه مهر استان ودکتر نجفی رئیس دانشگاه پیام نور کردکوی و جمعی از فرهنگیان دیدارهای با چند نفر از بازنشستگان فرهنگی در این شهر هاداشتند.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در این دیدارها اظهار کرد: هر موسسه و کارخانه ای یک محصول دارد و خروجی آنان مواد غذایی و سخت افزاری و یا چیزی دیگر است ولی معلمان نقش انبیا دارند و آنان زمانی به این منصب رسیدن جامعه فقیر بوده انبیا خرابه ای را آباد کردند

وی افزود : بالاترین افتخار این است در تجلیل از مقام معلم روز شهادت استاد فرزانه مطهری را انتخاب کردند.

جعفری ازبازنشستگان فرهنگی به عنوان سرمایه های عظیم عرصه علم ودانش و عصاره اهالی فرهنگ یاد کردو گفت: محصول شما بزرگان فرهنگی آدمهای هستند در جامعه که الان اثر پذیر می باشند.

وی در باره فعالیتهای صندوق بازنشستگی  جهت بازشستگان گفت : صندوق بازنشستگی در راستای منزلت بازنشستگان هزینه ها و دفعات سفر بازنشستگان را زیاد کرده و همچنین هتل های جهانگردی برای اقامت بازنشستگان تا ۴۰درصد تخفیف می دهد.

جعفری همچنین از پیگیری احداث مجمع خیرین پیشکسوت در راستای ساخت خانه های مهر درسطح استان خبرداد و تاکید کرد: نگاه ما نباید به دستهای دولت باشد و ما باید خودمان به خودمان کمک کنیم.

وی در خاتمه بازنشستگان را موی سپیدان سپید روی خواند و شان و منزلت بازنشستگان را بی بدیل دانست و گفت : بازنشستگان و فرهنگیان کسانی هستند که سکانداران آینده  را تحویل جامعه دادند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۴ ب.ظ

دیدگاه