ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان و رئیس ستاد ۲۵ ذی الحجه استان:نیروهای بازنشسته به کارهای گروهی بیشتر علاقه نشان می دهند/ در جامعه ما بازنشستگی پایان کار نیست

البرز گلستان/ ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان  و رئیس ستاد ۲۵ ذی الحجه استان گلستان  در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت : افرادی که بازنشسته می شوند در سنین بازنشستگی  نیازمند امکاناتی هستند که با امکانات تهیه شده برای جوانان فرق می کند..

وی افزود:آمارهای فعلی نشان می دهد در نیم قرن آینده عموم کشورهای دنیا با جمعیت بیشتری از بازنشستگان رو به رو می شوند و کشور ما هم از این امر جدا نیست.

ربیعی  سپس اظهار داشت:بازنشستگان بعد از بازنشستگی مرحله جدیدی  از زندگی را اغاز می کنند و سالمندان و بازنشستگان منابع بسیار مهمی برای کشور هستند.

رئیس ستاد ۲۵ ذی الحجه استان گلستان با بیان اینکه مسن شدن جامعه باعث ایجاد آرامش می شود گفت:نیروهای بازنشسته به کارهای گروهی بیشتر علاقه نشان می دهند و در جامعه ما بازنشستگی پایان کار نیست.

ربیعی با بیان اینکه بازنشستگان منابع مهمی برای کشور هستند، اظهار کرد:  در کشورهای پیشرفته یک پنجم جمعیت تا سن ۷۰ سالگی شاغل هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: هسته های مشاوره ای فکری، اقتصادی، فرهنگی و … را با کمک بازنشستگان تشکیل دهیم و از همفکری و تجربه آن ها بهره ببریم.
وی تصریح کرد:روز بازنشسته بعنوان یک روز و نمادی باشد برای بررسی و ارائه برنامه ها و طراحی و آمادگی برای یکسال و سالهای آینده

ربیعی با بیان اینکه دولت باید درمسیری گام بر دارد که از بازنشستگان حمایت کند، افزود: دولت تلاش می کند فاصله حقوقی کارمندان و بازنشستگان را کاهش دهد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶ ق.ظ

دیدگاه