دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه توانبخشی ایثار گرگان:مراکز توانبخشی موجب ارتقا سطح سلامت و درمان روح جامعه ایثارگری است

کدخبر:۷۰۵۸۱

مراکز توانبخشی موجب ارتقا سطح سلامت و درمان روح جامعه ایثارگری است

البرز گلستان/ نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : مراکز توانبخشی به منظور ارتقا سطح سلامت جسم و روح جامعه ایثارگری بسیار حائز اهمیت بوده، امید و نشاط را برای این قشر معزز به ارمغان خواهد آورد.

دکتر غلامرضا_منتظری در بازدید از پروژه توانبخشی ایثار گرگان گفت: ایجاد مراکز توانبخشی یکی از اولویت‌های مجلس در نظام سلامت است و بستر سازی در این راستا علاوه بر خدمت چشمگیر به جانبازان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌تواند تحولات بسیار شگرفی در حوزه درمان آحاد جامعه ایجاد کند.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع از جمله بخشهای فیزیوتراپی؛ درمان، ورزشی، استخر و مهمان_سرا ها گفت: پروژه بزرگ توانبخشی ایثارگران گرگان فصل جدیدی از توسعه نشاط و سلامت جامعه ایثارگری است و امیدوارم به حول و قوه الهی در اسرع وقت، با دستان توانمند ریاست محترم جمهور افتتاح گردد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همت و تلاش سرپرست بنیاد شهید و همکاران وی گفت: افزایش سطح کمی و کیفی نشاط و تندرستی جامعه ایثارگری ثمره مراکز توانبخشی است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۵ ب.ظ

دیدگاه