بهمنی نژادرئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان: در استان گلستان برای هر کرسی نمایندگی مجلس ۴۵ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد

کدخبر “۷۵۰۰۷

البرز گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان: در استان گلستان برای هر کرسی نمایندگی مجلس ۴۵ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

با پایان مهلت ۵۰ روزه رسیدگی به صلاحیت داوطلبین مجلس شورای اسلامی در هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت، نتایج رسیدگی به صلاحیت ها به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه اعلام گردید.

بهمنی نژاد در تشریح نتایج بررسی صلاحیت داوطلبین افزود: در این مرحله پرونده ۵۱۷ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت مورد رسیدگی قرار گرفت و از این تعداد صلاحیت ۳۱۳نفر معادل ۶۱درصد از کل داوطلبین مورد تایید هیات مرکزی نظارت قرار گرفته است که نوید دهنده برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور در یازدهم اسفند می‌باشد.

رئیس هیات نظارت استان در همین رابطه افزود:در استان گلستان برای ۷کرسی نمایندگی مجلس ۴۵ نفر بایکدیگر رقابت خواهند کرد ،این درحالی است که معدل رقابت داوطلبین در کل کشور ۳۸نفر به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس می باشد.

بهمنی نژاد در مورد نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین افزود: آن دسته از داوطلبینی که صلاحیت آن ها تایید نشده و یا احراز نگردیده است می توانند به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۷ دی ماه با مراجعه به سامانه داوطلب شکایت خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱ ب.ظ

دیدگاه