حجت الاسلام سعید شهواری رئیس کل جدیددادگستری لرستان: در این دوره برخورد با تبعیض، رانت و فساد بدون اغماض و تعارف در راستای اجرای عدالت و قانون پیگیری می‌شود

کدخبر:۶۹۷۸۷

البرز گلستان حجت الاسلام سعید شهواری صبح  پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه دو بخش مهم برنامه‌های من را در استان لرستان شکل می‌دهد، یکی برنامه‌های درونی دادگستری است؛ اظهار داشت: در رأس این برنامه‌ها پیگیری اجرای طرح تحولی و تعالی قوه قضائیه است که از همینجا از همه همکاران استدعا دارم برای تحقق آن همکاری کنند.

وی اتقان آرا، دادرسی الکترونیک، کاهش اطاله دادرسی، کاهش پرونده‌های مسن را از عناصر تحقق طرح تحول و تعالی قوه قضائیه برشمرد و یادآور شد: این عناصر زمانی ارزشمند است که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین پیگیری مأموریت‌های قوه قضائیه خصوصاً در زمینه احیای حقوق عامه و اقدام لازم برای پیشگیری از وقوع جرم را از دیگر برنامه‌های خود در استان برشمرد و گفت: بخش دوم برنامه‌های ما این است که در کنار تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم، همان میزان که این تکریم نسبت به مردم وجود دارد نسبت به همکاران دادگستری وجود داشته باشد.

حجت الاسلام شهواری خاطرنشان کرد: از لحظه‌ای که توفیق خادمی و نوکری مردم این خطه و کارکنان را پیدا می‌کنم درب اتاق من به روی همه همکاران باز است و هر لحظه با مشکلی مواجه شدند بدون وقت قبلی رسیدگی می‌شود و آنچه در توان و اختیار حقیر باشد وظیفه تکریم تک تک همکاران، قضات و کارکنان دادگاه‌ها را خواهم داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های بیرونی مجموعه دادگستری لرستان اظهار داشت: در این دوره برخورد با تبعیض، رانت و فساد بدون اغماض و تعارف در راستای اجرای عدالت و قانون پیگیری می‌شود، مبارزه جدی با شرارت و هرگونه ناامنی، مسائل مربوط به قاچاق سلاح و مواد مخدر، برخورد اشد قانونی با جرایم خشن مانند سرقت‌های مسلحانه و مقرون به آزار و تعرض به نوامیس مردم در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری لرستان یادآور شد: در این راستا دست یاری و کمک به سوی شما همکاران محترم دراز می‌کنم، از شما همکاران برای موفقیت بیشتر و خدمت به مردم انتظار کمک دارم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه