دیدار دکترراشد الراشد(از فعالان انقلاب بحرین) با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان

به گزار ش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نورمفیدی -دکتر راشد الراشد از رهبران انقلاب اخیر بحرین و از اعضای شورای مرکزی انجمن عمل اسلامی بحرین از چهره‌هایی است که سابقه بیش از سی سال مبارزه سیاسی دارد. وی که در ایالات متحده آمریکا در رشته کنترل کیفیت دکترای خود را گرفته است از زمان پیروزی انقلاب تا زمان درگذشت امام خمینی در ایران زندگی کرده است. دکتر الراشد در ضمن ۱۰ عنوان کتاب در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و عقیدتی منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، در ابتدای این دیدار دکتر راشد الراشد، از دیگر فعالان انقلاب بحرین با اشاره به ظلم و ستم حکومت آل خلیفه علیه ملت بحرین، خاطر نشان کرد: مسأله انقلاب و حرکت در بحرین مسأله ای نیست که امروز به فکر مردماین کشور رسیده باشد، بلکه مسأله ای تاریخی و عمیق است و مردم همیشه اعتراضات خود را بیان می کردند. با توجه به آمار، ما هر ۱۰ الی ۱۵ سال، شاهد یک انتفاضه بودیم که همه ی آن ها به صورت بسیار وحشیانه سرکوب شده اند.

وی افزود: این پیروزی در دستان خداست و ما ایمان داریم پیروزی نیست مگر از دستان خدا و این فقط از جانب خدا محقق می شود و مردم و رهبران سیاسی در مقابل این انقلاب وظیفه ی اخلاقی و شرعی دارند و پیروزی در نهایت از آن کسی ست که این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی دراین دیدار گفت : ۹۷ درصد مردم بحرین٬ شیعه و ۲۲ درصد٬ اهل سنت هستند.وی خاطرنشان کرد: آل خلیفه بدون توجه به این ترکیب، نسبت به شیعیان، بی عدالتی، ظلم و بی انصافی روا می دارد.امام جمعه گرگان افزود: امیدواریم که قیام ملت های آزادی خواه به سرمنزل مقصود برسد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه