دکترجرجانی شهردار کردکوی: به دنبال راه‌اندازی ترمینال در کردکوی هستیم /نخستسن خانه فرهنگ در کردکوی راه‌اندازی شد

کدخبر:۶۹۴۶۵

البرز گلستان ابراهیم جرجانی شهردار کردکوی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۱۵ ماه به‌عنوان شهردار کردکوی فعالیت می‌کنیم و خدا را شاکریم که توانستیم آنچه به مردم قول دادیم و حتی در برخی از بخش‌ها فراتر از آن اجرا کنیم.

شهردار کردکوی ادامه داد: در طرح استقبال از بهار و ستاد خدمات سفر جزء شهر‌هایی بودیم که در استان به خوبی عمل کردیم و همچنین بامباحث مهم شهری مثل جمع‌آوری آب‌های سطحی، نهضت آسفالت و زیباسازی رضایتمندی مردمی را افزایش دادیم.

جرجانی بیان کرد: ۱۰ هزار تن آسفالت در فاز نخست در سال گذشته در شهر کردکوی توزیع شده و فاز دوم آن امسال نیز اجرا می‌شود و تلاش ما به درخواست و مطالبه اعضای شورای شهر این است که بتوانیم فاز سوم را نیز در سالجاری اجرا کنیم.

وی بابیان اینکه تنها رودخانه سطح شهرکردکوی سال‌های سال به حال خود ر‌ها شده بود، یادآور شد: بیش از سه هزار تن لجن از این رودخانه خارج کردیم و این در حالی بود که سالیان سال به آن توجه نمی‌شد.

شهردار کردکوی یادآور شد: پارک شهرکردکوی در مساحت ۱. ۲ هکتار امروز به یک نماد برای شهر تبدیل شده است و توانستیم به بهسازی و زیباسازی آن اقدام کنیم.

جرجانی تأکید کرد: شهرفاقد ترمینال مسافربری است و به دنبال راه‌اندازی ترمینال در کردکوی هستیم و متاسفانه مردم برای سفر به استان‌های دیگر مجبور هستند از ظرفیت ترمینال‌های شهرهای مجاور استفاده کنند.

وی به اتمام جاده سلامت اشاره کرد و گفت: چهار راه ترافیکی در کردکوی نداشتیم و سه تقاطع را در سطح شهر کردکوی هوشمند و مجهز به چراغ‌های راهنمایی کردیم.

این مقام مسئول به بهبود کادر نیرو‌های خدماتی شهری اشاره کرد و یادآور شد: ۱۰۰ باکس زباله تاکنون در شهرداری کردکوی خریداری شده و نخستسن خانه فرهنگ را در کردکوی راه‌اندازی کردیم.

جرجانی بیان کرد: تله کابیین رادر کردکوی که مطالبه نماینده استان است پیگیری می‌کنیم و همچنین آب‌بندان زیبا در کردکوی داریم که می‌تواند مبدا تله کابین این شهر باشد.

وی بابیان اینکه درصدد راه‌اندازی جاده دوچرخه نیز در شهر کردکوی هستیم، خاطرنشان کرد: بحث طرح ریز جاده‌ها و معابر اصلی شهر نیز در دستور کار ما است و در جنب بیمارستان‌امیرالمؤمنین(ع) این اقدام انجام شده است.

شهردار کردکوی یادآور شد: استاندارد‌سازی پیاده رو‌ها در دستور کار قرار دارد و از نظر کارشناسان فنی در این زمینه اقدام می‌شود.

جرجانی یادآور شد: تفکیک زباله ازمبدا در دستور کار است و آرامستان شهر کردکوی نیز از دیگر اقدامات ما است که به آن توجه شده است.

 

اقدامات پیش روی شهرداری کردکوی :

تله کابین از آب بندان بن کلاته تا درازنو

جاده دوچرخه از میدان امیر المومنین (ع) تا سه راه پارک جنگلی

نهضت آسفالت ۲ با توزیع ۱۰ هزار تن آسفالت معابر در سطح شهر

آب نمای میدان شهرداری

پارک آبی ۱۰ هکتاری در آب بندان بن کلاته

شهر بازی با مساحت ۵ هزار متر مربع

زرگذر میدان شهرداری جهت امنیت تردد شهروندان

جدول هدایت آبهای سطحی

بهسازی آرامستان

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۳ ب.ظ

دیدگاه