قدمنان  فرماندار شهرستان کردکوی:پای کاندیداها نباید به مدارس و مکان های آموزشی باز شود/ به کاندیدایی رأی دهید که صدای مردم باشد

ابراهیم قدمنان  فرماندار شهرستان کردکوی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با بیان اینکه برای جابجایی مدارس باید به خوبی کارشناسی صورت گیرد، گفت: پس از انجام کارشناسی دقیق، اقدامات نهایی صورت گیرد تا دیگر شاهد اعتراضات خانواده ها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان بهره مند شود، افزود: ۴۵۰ میلیون برای سال جدید برای کانون پرورش فکری بودجه اختصاص دادیم که باید تجهیز شود.

خانواده های نباید دغدغه معلم داشته باشند

فرماندار شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه خانواده های نباید دغدغه معلم داشته باشند، اظهار داشت: مدارس نباید در روز نخست سال تحصیلی جدید خالی از معلم باشد.

قدمنان تصریح کرد: آموزش و پرورش از همان نخستین روز بازگشایی مدارس باید با جدیت وارد شود و از سهل انگاری ها به شدت پرهیز کند.

نسبت به آموزش و پرورش دغدغه داریم

وی با بیان اینکه نسبت به آموزش و پرورش دغدغه داریم، خاطرنشان کرد: دانش آموزان فرزندان ما هستند، خانواده ها به شما فرهنگیان اعتماد می کنند چرا که باید این اعتماد را به فال نیک بگیرید.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در روز بازگشایی مدارس با جدیت وارد عمل شود، افزود: در هفته پایانی نظافت اطراف مدارس به خوبی توسط شهرداری صورت گیرد.

فرماندار شهرستان کردکوی بیان کرد: همه کسانی که کاندید انتخابات می شوند دوستان و عزیزان ما محسوب می شوند ولی نباید عامل سوءاستفاده آنان شویم.

وی با تأکید بر اینکه مدارس محل تاخت و تاز کاندیداها نشود، اظهار داشت: ارزش معلمی بالاتر از این است تا در اختیار یک قشر انتخاباتی قرار گیرد.

قدمنان تصریح کرد: پای کاندیداها به هر دلیلی نباید به مدارس و مکان های آموزشی باز شود تا بخواهند از این فرصت سوءاستفاده کنند،

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با بیان اینکه به کاندیدایی رأی دهید که صدای مردم باشد، گفت: کاندیداها در ایام محرم تمام تلاش خود را کردند تا از این فرصت برای شناسایی خود استفاده کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۸ ب.ظ

دیدگاه