تاکیدنماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان : بررعایت سه اصل نظم، زیبایی و پاکیزگی شهری

کدخبر:۶۹۳۴۰

تاکید حضرت آیت الله نورمفیدی بر رعایت نظم و پاکیزگی شهری در دیدار با شهردار گرگان

 

البرز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بر رعایت سه اصل نظم، زیبایی و پاکیزگی شهری تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، حضرت آیت الله نورمفیدی در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری گرگان گفت: یکی از معانی شب قدر، این است انسان قدر خود را بداند تا بتواند از فرصت دوران های زندگی، حداکثر استفاده را ببرد.

 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: دنیا جای استقرار نیست بلکه پلی و معبر عبور برای رفتن به زندگی جاوید است.

 

وی با قدردانی از اقدامات خوب شهرداری گرگان افزود: شهرداری وظایفی دارد که امیدواریم رعایت سه اصل زیبایی، نظافت و نظم را در مدیریت شهری لحاظ کند تا شاهد شهری زیبا و تمیز برای شهروندان و مسافران باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطر نشان کرد: اتفاقات اخیر در مدیریت شهری متاسفانه لطمه و صدمه بزرگی به مجموعه شهری در بین آحاد شهروندان وارد کرده است که انشاءالله با مدیریت خوب و اتخاذ تصمیمات و اقدامات خوب در شهر ترمیم شود.

 

آیت الله نورمفیدی همچنین پخش اذان دلپسند و ملایم در خیابان ولی‌عصر (عج) بعنوان یک کار ایجابی را پیشنهاد داد و خواستار برنامه ریزی خوب و تبلیغات تشویقی به جای تابلوی تهدیدی برای شهروندان در حوزه عفاف و حجاب شد.

 

سیاست های شهرداری گرگان در سال ۱۴۰۲

در ادامه شهردار گرگان با تبریک تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن گفت: سال گذشته با تمام فراز و فرودهای فراوان خود پایان یافت و امیدواریم در حوزه مدیریت شهری با بهره مندی از راهنمایی حضرتعالی خدمات بهتری به شهر و شهروندان ارائه دهیم.

 

سید محمدرضا سیدالنگی خاطر نشان کرد: سیاست امسال ما پس از ابلاغ بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومان، توسعه حمل و نقل عمومی، حل ترافیک شهری، هوشمندسازی شهر گرگان و شفاف سازی هزینه ها است.

 

ضرورت مشارکت و جذب سرمایه گذاران

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری پیشانی شهر گرگان است و هرگونه اقدامی در سطح شهر، بخشی از آن در موضوعات مختلف به شهرداری بر می گردد.

 

ناصر گرزین با تشکر از حمایت آیت الله نورمفیدی از مدیریت شهری خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای شهر با انجام اقدامات خوب در آستانه سال نو، توانست شهری تمیز و پاکیزه برای مسافران و گردشگران آماده نماید.

 

گرزین تصریح کرد: اتمام و انجام پروژه های عمرانی با توجه به شرایط اقتصادی و صرف ۵۲ درصد بودجه سال ۱۴۰۲ برای هزینه های جاری، ضرورت مشارکت و جذب سرمایه گذاران را بیش از پیش نموده است.

 

وی خطاب به نماینده ولی فقیه در گلستان عنوان کرد: اگر خواستار توسعه گردشگری در شهر گرگان هستیم باید زیرساخت های آن با همت عالی جنابعالی و کمک مسئولان و مدیران شهری فراهم آید.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵ ق.ظ

دیدگاه