حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور با اسقبال نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان وارد استان شد /رئیس‌جمهوربا کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام خواهد شد  

کد خبر:۵۹۳۷۳

البرز گلستان/

با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان آیت الله نورمفیدی ،دکتر زنگانه استاندار گلستان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان وارد  پایتخت اقوام ایران استان گلستان شد.

🔹️دیدار با مردم ونخبگان حوزه های مختلف وتصمیم گیری درباره مشکلات اساسی استان از اهداف مهم این سفر است.

رئیس‌جمهور در هنگام ورود به فرودگاه گرگان در خصوص اهداف سفر خود و وزرا به این استان گفت: استان گلستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که به عنوان قطب کشاورزی و در حوزه صنعت نیز دارای صنایع بسیار زیادی است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: استان گلستان در حوزه گردشگری به عنوان قطب گردشگری محسوب می‌شود و تاکنون کارهای بسیاری در این استان انجام گرفته است اما با وجود این کارهای انجام شده شاهد بروز مشکلاتی در استان گلستان هستیم.

وی اظهار کرد: معضل بیکاری از دغدغه‌های خانواده‌های گلستانی است ومتاسفانه تحصیلکرده‌های بیکار در گلستان وجود دارد و باید زمینه اشتغال در گلستان فراهم شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری را در گلستان انجام خواهد شد.

آیت االه رئیسی تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در گلستان فراهم است و در یک حرکت جهادی باید در گلستان با پیروی از شهدای شیعه و سنی ان‌شاءالله اقدامات ماندگار ایجاد کنیم.

در این سفر یک‌روزه سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، بهرام عین‌اللهی وزیر ‌بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، احمد وحیدی وزیر کشور و سید مسعود میرکاظمی سازمان برنامه و بودجه کشور رئیس‌جمهور منتخب مردمی را همراهی می‌کنند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۵ ق.ظ

دیدگاه