طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان در مراسم گرامیداشت ۲۴۸ شهید رمضان :امنیت و اقتدار کشور در جهان ناشی از مجاهدت‌ شهدا است

کدخبر:۶۹۲۵۹

البرزگلستان سرپرست  بنیاد گلستان در مراسم گرامیداشت ۲۴۸ شهید رمضان:

:امنیت و اقتدار کشور در جهان ناشی از مجاهدت‌ شهدا است

 

محمدعلی طالع زاری در یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان هشت سال دفاع مقدس گلستان که هر ساله در شب بیست و یکم این ماه در مصلای بزرگ گرگان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم شهید پرور برگزار می شود، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، باید یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت و در همین راستا با گرامیداشت شهدا با فعالیت‌های مختلف تبلیغی و ترویجی سعی می‌کنیم که نام و یاد و خاطره این عزیزان همیشه در جامعه زنده و جاری و ساری باشد.

ایشان با اشاره به ابلاغ سند تحول دولت مردمی بیان داشتند: بنیاد نهادی مردمی، انقلابی، مردم پایه و عدالت محور، دانایی محور و ملزم به توسعه پایدار منابع است.

سرپرست بنیاد گلستان افزود: ارتقا شاخص های پیشرفت فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در اندیشه، باور، منش و رفتار مردم و مسئولین با افزایش سهم مشارکت های مردم پایه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نکات حائز همیت در برنامه تحولی این نهاد می باشد.

طالع زاری ادامه داد: از نکات مهم سند راهبردی و تحول آفرین بنیاد از تمرکز صرف حاکمیتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ترویج و توسعه ترویج شهادت و ایثار و جهادت مردم پایه می باشد.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵ ق.ظ

دیدگاه