پیام تبریک سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت فرارسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک امامت و ولایت

کدخبر:۷۱۳۰۹

البرزگلستان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پیامی فرارسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک امامت و ولایت را به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مردم ولایت مدار استان تبریک و تهنیت گفت.

پیام سرپرست بنیاد گلستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و غدیر

به گزارش ایثار واحد گلستان: در متن پیام محمدعلی طالع زاری آمده است:

 

«باسمه‌تعالی»

 

عید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین است و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون. این عید در حالی از راه می‎رسد که دل‎های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک گشته و عطر استجابت دعا مشام مسلمانان را می‎نوازد.

نمایش پرشکوه همدلی و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان جلوه‌ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می‌زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می‌کند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می‌دهد.

اینجانب جشن شکوفایی ایمان و یقین را به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مردم ولایت مدار استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا،سعادت، سلامتی، رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.

 

/ انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۱ ق.ظ

دیدگاه