طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گلستان: همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، ویژه برنامه «شکوه ایثار» در سطح استان برگزار شد

کدخبر:۷۳۸۴۷

البرز گلستان/طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گلستان گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، ویژه برنامه «شکوه ایثار» در سطح استان گلستان برگزار شد.

محمدعلی طالع‌زاری امروز (چهارشنبه ۶ دی) در نشست خبری گفت: در استان یک هزار و ۹ مادر شهید و ۹۵۳ همسر شهید در استان زندگی می کنند که از این تعداد ۱۴ مادر شهید مدافع حرم و ۱۹ همسر شهید مدافع حرم هستند.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: مادران و همسران شهید اسوه ایثار و استقامت هستند که این ویژگی را از حضرت ام‌البنین (س) آموخته‌اند.

 

وی با بیان اینکه تکریم مادران شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود، ادامه داد: این ویژه برنامه ها با هدف برقراری ارتباط بین نقش مادران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با مادران و همسران شهدای تاریخ اسلام برگزار می شوند.

 

طالع زاری گفت: تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه مراسم سراسری شکوه ایثار، تبلیغات محیطی، اجرای برنامه در حسینیه‌هایی که متولیان آن مادران و همسران شهدا هستند و دیدار با مادران شهدا از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در ایام شهادت حضرت ام‌البنین (س) تا ولادت حضرت زهرا (س) است.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰ ب.ظ

دیدگاه