هشدار پلیس گلستان در ایام عید نوروز:در ایام خانه تکانی هوشیار باشید

کدخبر:۶۸۳۷۵

در ایام خانه تکانی هوشیار باشید

البرز گلستان همه ساله با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز مردم خود را آماده این تحول بزرگ می کنند که یکی از نمادهای آن انجام خانه تکانی و تعمییر و بازسازی خانه است. بنابراین برای انجام یک خانه تکانی خوب علاوه بر اینکه حواسمان به شوینده ها باشد باید برای پیشگیری از برخی از کلاهبردای ها و سرقت های خاص این ایام نیز توجه کنیم.

از اینرو استفاده از مؤسسات خدماتی برای انجام کارهای منزل و خانه‌تکانی، سپردن فرش به قالیشویی‌های معتبر بایدها و نبایدهایی دارد که می‌تواند شهروندان را از افتادن در دام کلاهبرداران و سودجویان مصون بدارد.

خانه تکانی

خانه‌تکانی، این روزها به خصوص در ایام پیک شیوه ویروس کرونا شاید تب و تاب دیگری یافته است اما استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی و خدماتی برای کمک به نظافت منزل و شست‌وشو و تمیزی در و دیوارها به همراه استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی از دیرباز امری رایج بوده است؛‌ اما آنچه در این بین مهم است هوشیاری و دقت شهروندان در استفاده و بکارگیری از خدمات شرکت‌ها و مؤسسات مربوطه است تا در قبال بهره‌برداری و استفاده از خدمات متضرر نشده و در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

برای خانه‌تکانی از موسسات خدماتی معتبر کمک بگیرید

توصیه پلیس به شهروندان این است که از شرکت‌های خدماتی منازل که معتبر بوده و دارای شناسه ثبت و دفاتر دایر فیزیکی هستند استفاده کنند؛ به عبارتی شرکت‌هایی که در مورد نوع خدمات کارکنان خود پاسخگو هستند.

فریب تبلیغ ارائه خدمات با قیمت پایین را نخورید.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۷ ب.ظ

دیدگاه