قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی : با ۹۲ میلیارد تومان شهرستان کردکوی رتبه نخست استان در جذب اعتبارات پرداخت شده به سیل زندگان را کسب نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی؛ به متاسبت گرامیداشت روز خبرنگار ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی با حضور در گرگان مرکز استان گلستان با مدیران و خبرنگاران چندین خبرگزاری، ازجمله خبرگزای های ایسنا، ایرنا، صبح گلستان و….. دیدار و گفتگو کردند.
در این گفتگو های فرماندار کردکوی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه و مطبوعات در ارتقای سطح افکار عمومی مردم و افزایش مطالبه گری و پاسخگو کردن حاکمیت گفت: اصحاب رسانه چشم بینا و گوش توانا و زبان گویای مردم هستند و حاکمیت را به رعایت حقوق مردم آشنا می کند و حکومت را متوجه اجرای دقیق قوانین و پاسخگو نمودن در برابر مطالبات مردم می کند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده از آغاز سال جاری در سطح شهرستان گفت: بیش از ده هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان و بخشی از منازل مسکونی مردم دچار خسارات کلی شدند .
وی افزود؛ بلافاصله مدیریت بحران شهرستان با تشکیل ستاد بحران و اعزام کارشناسان پرودنده های خسارت دیدگان را به استان جهت طی مراحل بعدی ارسال نمود که در سطح استان کردکوی نخستین شهرستانی بود که پرونده ها تکمیل و بمنظور طی مراحل قانونی دیگر به استان ارسال گردید.
وی تصریح کرد؛ در همین راستا نیز شهرستان کردکوی با ۹۲ میلیارد تومان رتبه نخست استان در جذب اعتبارات پرداخت شده به سیل زندگان را کسب نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۹ ب.ظ

دیدگاه