فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادارات کل استان گلستان:در خصوص شجاعت سردار سلیمانی در حوزه عملیات‌های نظامی اتفاق‌نظر بین‌المللی وجود دارد

کدخبر:۵۷۶۳۶

البرزگلستان/همزمان با گرامیداشت ایام فاطمیه، مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یوم الله ۹ دی، با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادارات کل استان، مدیرکل و کارمندان شیلات استان و به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح (ع) اداره کل شیلات گلستان، در محل نمازخانه این اداره کل، برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار تناور، با اشاره به درسهای مکتب شهید سلیمانی گفت: پس از شــهادت شــهید ســلیمانی بی شــک، مهمترین گزاره و توصــیف درباره ایشــان را رهبر معظم انقلاب (مدظله) فرمودند که از ایشان به “مکتب” یاد کردند. مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.
وی افزود: در خصوص شجاعت سردار سلیمانی در حوزه عملیات‌های نظامی و نظامی‌گری اتفاق‌نظر بین‌المللی وجود دارد. حضور در خط مقدم مبارزه با تروریسم، آن هم داعش یکی از خشن‌ترین و افراط‌گرایانه‌ترین انواع آن، نشان‌دهنده شجاعت بی‌حدواندازه سردار سلیمانی در نبردهای میدانی بوده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادارات کل استان شهید سلیمانی را محبوب هر طیف و جناحی دانست و خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی برای دوستداران و هوادارانش تنها فرماندهی مقتدر نظامی نبود، بلکه فرماندهی خردورز، مدبر و همچنین شخصیتی کاریزماتیک و مورد احترام شناخته می‌شود و از این منظر از صرف قهرمان نظامی فراتر رفته است.
وی با اشاره به ایام عزاداری دخت گرامی نبی مکرم اسلام خاطر اذعان داشت: ایام فاطمیه در حقیقت فرصتی است برای نهادینه شدن و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی. ایام فاطمیه، فرصتی است برای احیاء سیره فاطمی در تمام ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی-سیاسی در جامعه امروز. ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(سلام‌الله‌علیها) و سیره و سبک زندگی ایشان نمونه و اسوه‌ای شایسته برای تمام عصرهاست. ایشان نه تنها در خانه‌داری، همسرداری و تربیت فرزند، الگویی نمونه و بی‌نظیر است، بلکه در سایر عرصه‌ها نیز بی‌نظیر بوده و تجلی سبک زندگی اسلامی در سیره حضرت صدیقه کبری (سلام‌الله‌علیها) متبلور است.
سرهنگ پاسدار تناور در پایان با اشاره به واقعه یوم الله ۹ دی نیز تصریح کرد: آنچه ۹ دی و حماسه بصیرت را در کشور خلق کرد حضور قاطع و حداکثری مردم عاشورایی و ولایتمدار کشورمان در صحنه و جواب دندان شکن آنها به فتنه اندوزی ضد انقلاب داخل و خارج نشین بود.هنگامیکه مردم با روشنگری ها و تبیین های مقام معظم رهبری دریافتند که یک سر فتنه به خارج از کشور و به دشمنان قسم خورده ملت ایران وصل است، با یک حضور حماسی در نهم دی ماه، قائله ایجاد شده را مختومه کردند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۹ ب.ظ

دیدگاه