مسئول امور روحانیون سپاه نینواگلستان درجمع نیروهای سپاه و فراجاکردکوی : رمضان فرصت والایی است تا انسان خود را بسازد و غرور تکبر را کناربگذارد

کدخبر:۶۹۳۱۸
البرز گلستان:ما باید به این ماه ببالیم و خودمان را بیمه کنیم ، شب های لیالی قدر انسان را به آن تعالی که می خواهد می رساند ، بیدار ماندن انسان مهم نیست بیدار شدن مهم است.

حجت‌الاسلام محسن جهانشاهی
(مسئول امور روحانیون سپاه نینوا) در مراسم شهادت حضرت علی علیه السلام که باحضور نیروهای کادر ، وظیفه سپاه و نیروهای فراجا کردکوی در “حسینیه شهید مطهری سپاه شهرستان” برگزار شد گفت خداوند این ماه را قرار داده که گناهانمان را بسوزانیم بسیاری از اولیا خدا در واقع راه‌هایی را به ما نشان دادند که راه سعادت پیش بگیریم و از گناه دوری کنیم .

وی گفت :شب های لیالی قدر فرصتی است که خداوند گناهان ما را ببخشد انسان باید با دعا و نماز خود را در مقابل فسق و فجور بیمه کند بطوریکه این موارد به ذهنشان خطور نکند.

وی افزود:رمضان فرصت والایی است تا انسان خود را بسازد و غرور تکبر را کنار بگذارد فرصت خوبی است که خود را مَحک بزند ، عظمت ماه رمضان به روزه است بی ریاترین عبادت روزه است ، روزه انسان را احیا می کند تا به رشد عرفانی برسد.

وی تاکید کرد:انسان نباید دچار عُجب و غرور باشد در این شب های عزیز برای همدیگر دعا کنیم که زودتر برآورده می‌شود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه