فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ مخالف شادی مردم نیستیم

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ مخالف شادی مردم نیستیم

البرز گلستان سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: تجربه تلخ حوادث سال های گذشته در مراسم چهارشنبه پایان سال، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده ها در آستانه ایام نوروز است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: پلیس، مخالف شادی و تخلیه هیجان در نسل جوان جامعه نیست اما زمانی که پای آزردن دیگران و تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت به میان می آید، موضوعی متفاوت است.

وی افزود: برخورد قاطعانه با معدود افرادی که با رفتارهای غیر قانونی، ناهنجار و پر خطر، ایجاد راه بندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، امنیت عمومی شهرها را مختل می کنند، مطالبه به حق مردم از متولیان برقراری نظم و امنیت است که پلیس با جدیت و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: خانواده ها به عنوان اولین مرجع بازدارنده نقش مهمی برعهده داشته و با مراقبت از فرزندانشان کمک موثری در فراهم کردن آرامش و جلوگیری از حوادث تلخ دارند.
فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی و رسانه ها نیز می توانند با فرهنگ سازی و ارائه توصیه های لازم به مردم در خصوص چهارشنبه آخر سال، نقش بسزایی در کاهش حوادث داشته باشند.

سردار قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا می باشد، تجمع افراد برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال عامل بسیار خطرناکی برای شیوع این ویروس است لذا از همگی درخواست داریم با ماندن در منازل خود به قطع زنجیره شیوع کمک کنند تا دباره آرامش و روال عادی زندگی به جامعه برگردد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، افرادی که امنیت، نظم عمومی و سلامت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال دچار مخاطره کنند، با توجه به شرایط آنان تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرند.

@policego

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳ ق.ظ

دیدگاه