پیام تبریک بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

کدخبر:۶۸۴۱۶
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان

با صدور پیامی سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

🔹به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی ، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان باصدور پیامی  ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد وهفته احسان ونیکوکاری را تبریک گفت.
🔹یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است؛ و این توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان برگزیده او می شود. تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.
🔹۱۴ اسفندماه گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  و هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است. وامروز پس از سالها تلاش صادقانه  هر روز به افتخارات این نهاد مقدس افزوده می گردد و این مرهون پیگیری و دلسوزی این مجموعه پرتلاش بوده است.
🔹اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کمیته امداد؛  سالروز تأسیس این نهاد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) که یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است را به همه ی همکاران عزیز و تلاشگران خدوم کمیته امداد، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان در جامعه، در کنار توانمندسازی مدد جویان و البته با تلاش جهادی و میدانی همه مسئولان دلسوز و متعهد در این دیار، در آینده ای نزدیک شاهد برپایی «جشن محرومیت زدایی» در استان عزیز گلستان  باشیم.

انتهای پیام

*روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان*

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه