با حضور شیخی امام جمعه کردکوی انجام شد:اقامه نماز ، جهاد تبیین وکمک به دانش آموزان کم برخوردار درمدارس شهرستان کردکوی

کدخبر:۶۷۱۵۰

شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی با حضور در بیش از ۲۰ آموزشگاه شهری و روستایی، بسته های لباس و کفش، جهت بهره برداری برای دانش آموزان کم برخوردار در فصل سرما و زمستان به آنان اهداء نمود.

البرزگلستان/باحضور شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی ،روشناسان کارشناس قرآن ،عترت ونماز همزمان با فصل سرما،اقامه نماز ، جهاد تبیین وکمک به دانش آموزان کم برخوردار مدارس شهرستان کردکوی انجام پذیرفت.

شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی ابتدا در جمع دانش آموزان دبستان دختران شهید مطهری وارد شد و ضمن تبریک فرارسیدن طولانی ترین شب ایرانیان، شب یلدا را به دانش آموزان تبریک گفت و دانش آموزان را به فراگیری شعائر اسلامی تشویق نمود.

وی در ادامه به دبیرستان سادات موسوی دختران یساقی رفت و نسبت به وضعیت آموزش دینی و وضعیت نماز خانه آموزشگاه و مسایل علمی و تربیتی دانش آموزان با مدیر آموزشگاه صحبت نمود.

شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی درادامه با حضور در دبیرستان شهید صادقعلی پاسندی پیرامون مباحث دانش آموزی و فرایندهای تربیتی آموزشگاه با عرب مدیر آموزشگاه صحبت نمود و در ادامه با حضور دردبستان حضرت خدیجه (س) به اقامه نماز ظهر و عصر پرداخت و هدایایی به دانش آموزان اهداء نمود.

وی همچنین در انتها با حضور در دبستان مهدیه دنگلان با کیانی مدیرآموزشگاه صحبت نمود.

قابل ذکر است شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی با حضور در بیش از ۲۰ آموزشگاه شهری و روستایی، بسته های لباس و کفش، جهت بهره برداری برای دانش آموزان کم برخوردار در فصل سرما و زمستان به آنان اهداء نمود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه