طالبی مدیر عامل شرکت گازاستان گلستان خواستار صرفه جویی مصرف گاز مشترکین بخش های مختلف شد

کدخبر:۶۷۰۲۶

البرزگلستان/مدیر عامل شرکت گازاستان گلستان خواستار صرفه جویی مصرف گاز مشترکین بخش های مختلف شد

علی طالبی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ضمن درخواست از مشترکین در زمینه مدیریت مصرف گاز در این خصوص گفت:با عنایت به ورود جبهه هوای سرد به استان و کاهش محسوس دما ، از تمامی مشترکین بخش های مختلف مصرف تقاضا داریم نهایت همکاری را در زمینه صرفه جوئی در مصرف گاز بعمل آورده تا دراستمرار و تامین جریان گاز مشکلی پیش نیاید .

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ، وی با تاکید بر مدیریت مصرف گاز ، از مردم عزیز خواست تا در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را اعمال نموده وحتی الامکان از یک بخاری در منزلشان استفاده کنند تا انشاء ا … شاهد پایداری این نعمت الهی باشیم .

طالبی اذاعان داشت:مصرف کنندگان عزیزگازدقت داشته باشند تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل ، حدود ۶ درصد درمصرف گازصرفه جویی خواهد شد که این موضوع کمک بزرگی برای نیل به اهداف شرکت در ایام سرد سال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گازگلستان ازهمه مدیران دستگاه های اجرایی ، نظامی و انتظامی ، سازمانها ، مؤسسات و شرکت های دولتی وخصوصی ، نهادهای انقلاب اسلامی استان گلستان نیز درخواست داشت تا به منظور پیشگیری از افت فشار گاز، رعایت اعتدال را در مصرف گازطبیعی بعمل آورند .

انتهای خبر

 

 

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه