مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبرداد: شستشوی بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب از ابتدای سالجاری تاکنون با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب در شهرستان گرگان

کدخبر:۷۳۳۶۰

البرز گلستان/مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب از ابتدای سالجاری تاکنون با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب در شهرستان گرگان خبر داد .

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس” ابوالفضل رحیمی ” با اعلام این خبر افزود : این اقدام با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.

 

وی تصریح کرد : ۱۷۴ مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات فاضلاب ، قطع و جمع آوری ۱۲فقره انشعاب غیر مجاز ، مه پاشی ۲۷۰۲ منهول فاضلاب در سطح شهر به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب گرگان در مدت مذکور بوده است.

 

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در پایان تصریح کرد : ۳۰۳مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب ، ۸ فقره اصلاح انشعاب فاضلاب ، ۷۹مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده ، ویدئومتری ۱٫۵ کیلومتر شبکه فاضلاب و همچنین بازرسی ۲۱۸۶ فقره منهول فاضلاب از دیگر فعالیت های این امور از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

دیدگاه