کرامتی سرپرست معاونت بازرسی، نظارت اداره کل صمت گلستان : پاسخگویی به بیش از دو هزار و ۶۷۸ گزارش در هفت ماه گدشته از طریق مرکز مدیریت یکپارچه اداره کل صمت استان

کدخبر:۶۶۴۳۳

البرز گلستان/جعفر کرامتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی مدت هفت ماهه امسال از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان، دو هزار و ۶۷۸ گزارش مردمی پاسخ داده شده است.

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از کل گزارش‌های دریافتی تعداد ۲۰۵ تماس منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم ارائه شده است.

کرامتی افزود: همچنین ۱۴۲ مورد از پرونده‌های متشکله منجر به مصالحه و جلب رضایت شده که شاکیان پرونده‌ها در ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام کرده و به تبع آن از تشکیل و ارجاء پرونده به ادارات کل تعزیرات حکومتی و دیگر محاکم قضائی اجتناب شد.

وی با اشاره به بیشترین موارد تخلف کالا و خدمات هم گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل و نقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه خانه‌ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات انجام گرفته را شامل می‌شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۰ ق.ظ

دیدگاه