نظارت بر بازار نوروزی شهرستان کردکوی، در جهت ایجاد آرامش نسبی با حضور حضور رئیس اداره تعزیرات و بازرسی اداره صمت

کدخبر:۴۹۶۸۱

نظارت بر بازار نوروزی در جهت ایجاد آرامش نسبی با حضور حضور رئیس اداره تعزیرات و بازرسی اداره صمت شهرستان کردکوی

البرز گلستان/ مجیدی رئیس اداره تعزیرات شهرستان کردکوی در این مورد گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی ها گسترده و به طور مستمر در قالب گشت های مشترک در حال انجام است و با متخلفان این حوزه بدون کوچکترین اغماضی برخورد می شود.

وی هدف از اجرای طرحهای نظارتی را بررسی قیمتها، جلوگیری از دپوی کالاها و اقلام ضروری و پایش عملکرد فعالان اقتصادی در سطح بازار اعلام کرد و گفت: با بازرسی های موردی و دوره ای در این مدت برای متخلفین پرونده تشکیل شده است.
میاندره مسئول بازرسی اداره صمت شهرستان کردکوی افزود::این بازرسی ها کماکان و به صورت مستمر در جهت آرامش نسبی و تنظیم بازار ادامه خواهد داشت و بازرسان ادارات صمت وتعزیرات حکومتی شهرستان ضمن رصد بازار، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

وی همچنین از مردم درخواست کرد گزارشات خود مبنی بر مشاهده تخلفات واحدهای صنفی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه، احتکار، و… ، را از طریق تلفن سامانه ۱۲۴ ا و ۴۳۰۰علام کنند تا اقدامات قانونی لازم انجام گیرد/انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاه