مهندس شهمرادی مدیر منطقه مخابرات استان گلستان در بازدید از دفتر گروه خبر البرز گلستان از تشکیل کمیته صدای مشتری جهت رضایتمندی مردم در استان خبرداد

البرز گلستان/ مهندس شهمرادی مدیر منطقه مخابرات استان گلستان به همراه هئیت همراه به مناسبت روز خبرنگار ضمن بازدید دیداری با اعضای  گروه خبرالبرز گلستان  داشته اند.

مهندس شهمرادی ضمن تبریک ایام روز خبرنگار از گروه خبرالبرز گلستان بعنوان مجموعه مثبت اندیش که در راستای رسالت قلم حرکت برمی دارد کار خبرنگاری را کاری طاقت فرسا و مشکل دانست

وی در ادامه از همکاری مجموعه خبرنگاران در انتقال اخبار پیشرفت  مخابرات استان قدر دانی کرد.

مهندس شهمرادی در ادامه اظهار کرد : ما بدنبال گامهای به جلو جهت ارتقای مخابرت می باشیم و خوشبختانه اتفاق خوبی در استان در حال انجام می باشد.

وی افزود: توجه به کارکنان و مردم و سیستمها از اولویت کاری ما می باشد و الان ما سیستمهای قدیمی را به سمت نوسازی و بهینه سازی شبکه ها می بریم.

مدیر منطقه مخابرات استان گلستان از طرح ره نگاشت که یک طرح ۵ساله می باشد بعنوان یک طرح تحول آفرین نام بردکه می تواند تحول عظیمی در مخابرات بوجود بیاورد.

وی در باره طرح رضایتمندی مردم گفت:در رضایت مشتریان و تجربه مشریان قدمهای خوبی برداشته شده است و کمیته صدای مشتری در استان تشکیل شده است.

مهندس شهمرادی همچنین بیان داشت:ما در بخش تلفن ثابت  با جمع آوری شماره های همراه مشتریان تلفن ثابت بدنبال حذف قبض می باشیم .

وی درباره زیر ساختهای مخابرات استان تصریح کرد: ما در زیر ساختها جزء استانهای برتریم و حتی در برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی ۹۹ونیم درصد آمادگی کامل جهت اجرای این امرمهم اجتماعی داشتیم.

مدیر منطقه مخابرات استان گلستان با بیان اینکه ۴۰۰روستا در سطح استان دارای ictمی باشند گفت: ما معتقدیم بخشهای از کارهای باید برون سپاری شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۵ ب.ظ

دیدگاه