دیدار صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان وجمعی از ورزشکاران بدنسازی و قهرمانان پرورش اندام استان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان 

کدخبر:۶۵۸۲۴

البرز گلستان/دیدار صمیمی جمعی از ورزشکاران بدنسازی و قهرمانان پرورش اندام استان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان

 

💠آیت الله نورمفیدی در دیدار صمیمی جمعی از ورزشکاران بدنسازی و قهرمانان پرورش اندام استان با ایشان با تأکید بر اینکه ورزش نیاز انسان است، گفت:

در دین مبین اسلام و در بیانات پیشوایان و بزرگان ما تاکید زیاد به سلامت روحی و جسمی و پرورش توام جسم و روح شده است و این امر با ورزش به خوبی تحقق می یابد.

🔸وی تصریح کرد:

در روایات اسلامی صریحاً به ورزش کردن دستور داده شده چرا که طبق تاکیدات اسلام، عقل سالم در بدن سالم است.

 

🔹امام جمعه گرگان افزود:اسلام دینی است که در وهله اول به جنبه‏ های روحانی و معنوی انسان توجه دارد اما به همان اندازه به آمادگی جسم و تربیت جسم نیز عنایت بسیاری دارد.

 

🔸وی با اشاره به اینکه روح بشر نیاز به ورزش دارد ، تاکید کرد: ورزش روح انسان ،عبادت است انسان با روزه گرفتن دنبال این است توان خودش را ببرد ، بنابراین انسان هم نیاز به ورزش روحی و هم نیاز به ورزش جسمی دارد.

 

🔹نماینده ولی فقیه دراستان درادامه یاد آور شد : از نوجوانی علاقمند به ورزش بودم و هنوز هم روزانه پیاده روی و حرکات ورزشی را در حد توانم انجام می دهم و دوستدار ورزش و ورزشکاران عزیز هستم.

 

🔸نماینده ولی فقیه دراستان به مسئولین ورزش استان تأکید کرد که شکل گیری مجمع “خیرین ورزش ” در استان را پیگیری کنند و درادامه گفت :

بار سنگین ورزش نباید فقط بر روی دوش اداره ورزش و جوانان باشد و خیرین می توانند با حمایت از ورزش ، روزنه های امید را دردل ورزشکاران روشن کنند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه