نماینده ولی فقیه در گلستان به مناسبت روز ارتش/افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی دارای نیروی مسلح قوی، پرتوان تحت زعامت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌باشد.

مراسم رژه یگان های ارتش قرارگاه عملیاتی لشگر ۳۰ پیاده گرگان صبح امروز زیر بارش شدید باران در مرکز استان گلستان برگزار گردید.

 

البرز گلستان/نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان نیز در این مراسم حضور داشتند و یگان‌های مستقر در میدان از جلوی جایگاه رژه رفتند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این مراسم گفت: توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حدی است که استکبار و قلدران عالم توان و اجازه مقابله و رویاروئی با این ارتش را به خود راه نمی‌دهند.

آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی»، به‌مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی با اشاره به دستاوردهای نظامی ارتش ایران با تکیه بر دانش و توان بومی، اظهار کرد: شاید در گذشته حتی امکان تولید فشنگ و سیم خاردار با توجه به وابستگی کشور در ایران وجود نداشت، اما امروز به مدرن‌ترین سلاح‌های پیشرفته نظامی با دانش بومی مجهز شده‌ایم و کشور به خودکفائی رسیده است.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: توانمندی امروز نیروهای مسلح و ارتش ایران در حدی است که بسیاری از کشورهای منطقه برای حفظ و حراست از مرزها و مقابله با دشمنان خود انتظار کمک از سوی نیروهای مسلح ما را دارند.

نورمفیدی گفت: ما افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی دارای نیروی مسلح قوی، پرتوان تحت زعامت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌باشد.

امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی تاکتیکی لشکر ۳۰ گرگان و ارشد نظامی آجا در گلستان نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی بر آمادگی نیروهای مسلح در مقابل دشمنان تأکید کرد.

براساس این گزارش، مراسم روز ارتش در گرگان مرکز استان گلستان، زیر بارش شدید باران و وزش باد برگزار شد و پس از سخنرانی نماینده ولی فقیه در گلستان، پنج یگان به صورت نمادین از مقابل جایگاه و تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدا رژه رفتند

kasebeamin_24

kasebeamin_10

kasebeamin_7

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۳ ق.ظ

دیدگاه