مهندس کوچکی مدیر تعاون روستایی گلستان : عرضه میوه شب عید از ۲۶ اسفندماه سالجاری تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت

کدخبر:۴۹۶۰۹

عرضه میوه شب عید به قیمت مناسب
مدیر تعاون روستایی استان گلستان از عرضه میوه شب عید از جمله سیب و پرتقال به قیمت مناسب خبر داد.
به گزارش االبرز گلستان/«نور محمد کوچکی» در خصوص عرضه میوه شب عید، گفت: مقرر شد، عرضه مستقیم میوه در ایام پایانی سال جاری و نوروز ۱۴۰۰ توسط شبکه تعاون روستایی تحت پوشش استان انجام شود.
وی با اشاره به نقش نظارتی سازمان تعاون روستایی در امر توزیع میوه شب عید، اظهار کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عرضه مستقیم میوه برای تعدیل قیمتها به نفع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان به جهت رفاه حال هم استانیهای عزیز خود در نظر دارد با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان ، از طریق شبکه تعاون روستایی تحت پوشش خود اقدام به عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح استان گلستان نماید.
وی با اشاره به همکاری و تعامل تشکلهای زیر مجموعه برای توزیع میوه شب عید ، یادآور شد: عرضه میوه شب عید از ۲۶ اسفندماه سالجاری آغاز و تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
کوچکی ادامه داد: میوه‌های سیب و پرتقال توزیعی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد.
به گفته این مقام مسئول؛ تعاون روستایی گلستان به دنبال آن است تا با همراهی شبکه تحت پوشش خود اقدام به تاسیس و ساماندهی فروشگاههایی به نام روستابازار در سطح روستاهای مختلف استان کند تا تمامی نیازهای کشاورزان با وجود این فروشگاه رفع شود.
کوچکی در پایان اضافه کرد: معتقدیم تشکلهای زیر مجموعه تعاون روستایی به راحتی می توانند با ثابت نگه داشتن قیمتها از عهده تامین و تنظیم بازار شب عید برآیند./ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۳ ب.ظ

دیدگاه