فرماندار شهرستان کردکوی در جمع جنگلبانان شهرستان به مناسبت روز جنگلبان:جنگلبانی شغل مقدس و در خط مقدم ایثار قرار دارد

کدخبر:۷۱۹۸۹

البرز گلستان/ به مناسبت روز جنگلبان فرشته ترک فرماندار کردکوی به همراه علی شعبانی معاون سیاسی امنیتی و هاشمی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی از مقرحفاظت جنگلبانان بازدید و این روز رابه این قشر زحمت کش تبریک گفتند.

ترک در این نشست صمیمی گفت :جنگلبانی شغل مقدسی است و در خط مقدم ایثار قرار دارد.

وی در ادامه افزود:حفاظت از انفال یک مجاهدت می باشد و کسانی که از منابع ملی حفاظت می کنند یک نوع مجاهدت در راه خدا انجام می دهند.

فرماندار کردکوی گفت؛سالانه می بینیم برای حفاظت از منابع ملی  چند نفر شهید و جانبازدر این راه می شوند.

فرشته ترک  در ادامه خطاب به جنگلبانان گفت؛صیانت از انفال بزرگترین زحمت شماست و بدانید که مردم قدر دان زحمات شما می باشند.

وی گفت : یک روز بعنوان درختکاری می باشد ولی شما سالیان سال از آن حفاظت می کنید و یقینا زحمات شما با دست مزد شما قابل قیاس نیست.

ترک بیان کرد: ما مشکلات شما را شنیدیم و آنرا حتما به مدیران استانی انتقال خواهیم داد د بزودی وضعیت آب شرب مقرشما همزمان با گلزار شهدا شهرحل خواهد شد.

هاشمی رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان کردکوی نیز در این نشست صمن تبریک این روز به همکاران خود کار آنان را یک ایثار و از خود گذشتگی دانست وگفت : مشکلات شما یقینا از طریق شرکت طرف قرار داد و اداره کل پیگیری می شود.

در این نشست چند نفر از جنگلبان ضمن تقدیر از این سرکشی مسائل و مشکلات خود را در زمینه حقوق و وضعیت معیشتی خود بیان کردند.

در خاتمه از سوی فرماندار شهرستان کردکوی از جنگلبانان حاضر در نشست با اهدا لوح تقدیر و شیرینی تقدیر شد.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۶ ب.ظ

دیدگاه